18 juli 2006

crazy amazing weekend

åh, då sitter jag här i örebro, blott ett par timmar kvar av vistelsen. sen hem till ön och jobba i en månad till..
men OJ vad jag haft kul! =D
hängde med bästa vännen, och kvällen började på en fest med några klasskompisar, en gräsmatta och en sommarkväll. fast det blev rätt fort inte så kul som alternativet som lockade...
så jag hörde av mig till E. som frågat efter mig ett par gånger i sommar, och åkte in till stan och henne i stället. Hamnade på en fest med gäng med bara flator, och en straight killkompis. och det, mina kära vänner, är jag tyvärr inte alls alltför bortskämd med! ;)
kände typ ingen där, utom E. som jag träffat en snabbis en gång och snackat lite msn med, och dessutom skulle ha träffat dagen efter. Men jeeeez vad kul det var!!

vi hamnade på en klubb som var typ tom på folk, men roade oss kungligt själva. Det var öl och cider i överflöd, baren var ju typ tom på folk ju ;)
E. hade fötterna i mitt knä typ hela tiden, armen om, och skrev saker med lypsyl över hela mig.. for some reason. det är inte var morgon man vaknar dagen efter och inser att man luktar lypsyl på mystiska ställen haha...
kvällen slutade på en pizzeria med att vi fulmatade varandra med pizza, och jag har ett vagt minne av att jag sugit på hennes finger vid ett tillfälle, och att hon både stoppat ner och fiskat upp sedlar ur min urringning.. och blommor fick jag åxå =)
ojojoj, det var verkligen en udda kväll! men OMG - jag hade kul!
och hennes kompis tog mig vid sidan av och sade att jag skulle köra hårt, att hon visste att hon var svår, och svårtolkad, men att hon sagt till henne att hon var intresserad av mig.. Yeih!
I sure do hope she's right haha.
oh she's pretty...
fast det är knepigt..hur kör man hårt på en som samtidigt flirtar och håller avstånd..?
men, det känns som ett mycket bättre problem än det jag skrev om i förrförra inlägget dock ;)
(vilket iofs inte är löst än.. hrm.)
nu hann jag inte träffa henne något mer innan jag åker ner nu..men oh I'm gonna go for fall!!
och hon verkar tänka lite i samma banor hon med...

every weekend should be like this one! mer lypsyl åt folket..
ja, plus lite hångel kanske..
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se