18 juli 2006

ja, och en annan sak..

har fått bekräftat att det där med att killar med häng har dubbelhäftande tejp innanför byxorna är en lögn. haha, ja det trodde jag ju, men man kan ju aldrig så noga veta med dem..
eller kanske stämmer för bonnungarna back home..would not chock me all that much.

så det är ju bra.

å andra sidan..jag tappar snart baggybrallorna mina!
skärp is not an option, I don't like. inte på mig i alla fall.

och köpa byxor som faktiskt är i min storlek..hrm...
näe, inte det heller..
jaja, det är snyggt med händerna i fickorna, o så sitter byxorna på plats ;P

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

men wtf! kom igen nu! hon är ju solklart intresserad! :)

11:14 em  
Blogger Eklindh said...

Hängslen kanske? Har sett att det funkar på mina småbrudar här iallafall. Även om hänglsena inte gör någon nytta direkt?

12:55 em  
Blogger Mio said...

anonymous: haha, jao...jag hoppas ju det. men samtidigt, en brud med attityd! inte jättelätt att nå..men I sure will try! man she's cute!

emil: mm, jo, hängslen kan vara snyggt, fast snygagre när de hänger ner än sitter på haha..o då är jag tillbaka i samma sits som innan ;) men baggy brallor ska man ju få dra lite i, part of the deal!

4:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se