19 juli 2006

joellerjagvetintellerjagfårse

jag har börjat säga något nu..nångång så där. eller två gånger, för att vara mer precis...
det börjar bli svårt att säga "bi" när folk frågar nu..
dels kanske för alla som tjatar om att jag bara dejtar tjejer, har jag givit upp om killar då eller? eller vaaarför dejtar jag dem inte då, va, va, VA?!... :P *fck off*
dels kanske för att folk förutsätter att jag är lika intresserad av killar som jag är av tjejer när jag säger bi. och det är jag ju inte heller, alls.. just nu finns nada intresse för boys. och jag vet inte hur mycket som egentligen funits ever. EGENTLIGEN. jag VET inte. så är det.
joo, jag har varit..typ kanske småintresserad av killar, men jag vet inte hur mycket som berott på uppmärksamhet, hur mycket som berott på omvärldens förväntningar, och hur mycket som berott på en libido som måste riktas. och ja just det ja, känslor finns åxå.. ja, maybe. det vet jag ju inte...
å andra sidan så har jag varit tokförälskad i ett helt gäng brudar. och har alltid sagt till allt och alla att jag har så svårt för att bli förälskad, för at jag inte haft några goda killexempel att ge på frågan "vilka har du varit kär i då?". det finns liksom en rad namn om jag skulle haft mod då att börja räkna upp tjejer...

sen vill jag inte säga saker, kategorisera så snabbt, innan jag ens har hunnit bli varm i kläderna. jag är ju inte så gammal i gamet..emotional jo, men det tog sin lilla tid att våga säga högt utanför sitt eget huvud..
och jag vill ju inte säga en sak och ångra mig sen.

visst, man kan procenta sig.. men ÄH! och just nu kan jag inte tänka mig så mycket mer ointressant än att skaffa en boyfriend. och eh..jag har ju typ aldrig velat det.. när alla tjatat om hur mycket de velat etablera sig med nån flashig grabb, så har jag vidmakthållt å det bestämdaste at det räcker gott och väl med att supa sig full och hångla upp nån grabb/dra hem någon från krogen. för de kan man disposa fort som... och har någon börjat visa intresse, så har jag dragit fortare än..ja, riktigt fort helt enkelt.
och nu känns inte ens det som en stor hit, eller överhuvudtaget som ett alternativ egentligen.

så bi...jag vet inte.
så ja, nu de senaste gångerna har jag typ mumlat fram att jag varit bi, men flinat och sagt att jag kanske ska bli flata när jag blir stor ;)

ÄH, jag får väl se helt enkelt. men eh, jo, det märks ju åt vilket håll det lutar... and I so don't mind.



2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey. Det underbara i hela kråksången är: du har faktiskt ingen skyldighet att förklara dig inför andra ;)
Dom vill veta, ibland tom kräver att få veta..
Haha, jobbigt läge folket.
Deal with it fuckers!

1:46 fm  
Blogger Eklindh said...

Jag känner samma sak. Även om det är så att jag bara umgås med tjejer men enbart dejtar killar.

Jobbigt att behöva förklara att man är bi ibland.

10:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se