13 september 2006

them ladies

jaa, eftersom jag tydligen har fått rykte om mig att ständigt ha en 3-4 brudar att leka med (HAHAHAHA!!! eh, I wish...) så kanske jag ska se hur många nära-brud-historier jag kan skrapa ihop till morgonens rapportering.

hrmmm......

vi kan börja med de två I think I've lost, if at least for the moment, fast absolut inte permanently...

min distansbrud:
jag misstänker att tjejen har span på g nu.. en känsla bara..fast det är ambivalenta vibbar jag får av damen.. när jag snackar med henne har hon fortfarande den där tonen av "sårad osäkerhet" som hon fick varje gång hon trodde jag tröttnat på henne. och när vi snackade om helgen frågade HON hur den hade sett ut för mig vad det gällde tjejer (jag svarade att nej då, inget sånt. vilket tekniskt sett är sant faktiskt, om man tänker på hångel!) , men när jag vände samma fråga mot henne kom bara tystnad, och efter ett tag "jag vill bara inte prata om tjejer.." now what is that??


pojkflickan:
tänker jag nog kommer bli intresserad av sitt ex och hångel från förra helgen. men åxå bara baserat på känsla här nu. dock tror jag inte nödvändigvis att jag har sett det sista av henne än.. vi har varit fram och tillbaka ett bra tag nu, och jag vet att hon är mer än nyfiken, och snackar med mig jämt jämt jämt.


the ones I really have no clue about, kategorin gaystudenterna:

19 åringen:
henne har jag som sagt ingen aning om.. snackat lite över nätet, och så blir hon så där blyg som nittonåringar bör när man väl ses på mötet, men kikar i smyg och ler. och på slutet av kvällen sökte hon upp mig och snackade med mig en hel del. och så, av anledning jag inte riktigt förstod, så fladdrade hon så där med ögonen när vi snackade, så där som osökt för tankarna till hur hon skulle se ut om man någondag skulle ta henne till de högre höjderna. vilket om än faschinerande (she is very very prettay..) åxå är lite skrämmande. she is 19 ffs!!! :O

en annan brud, som råkar vara ordförande, och som har tjej:
henne blir jag lite konfunderad över... inte så att jag tänker i såna banor där alls. nej nej nej. yes, jag har varit den som tjejer med pojkvän gett sig på och förfört, men en annan tjejs tjej skulle jag nog inte mess with. en gräns som jag inte vill gå över.
och jag tror inte alls att hon är intresserad, so I'm not worried about it heller.
dock har jag upptäckt att hon kollar mycket på mig när jag "inte ser det", att hon kände igen mig från vår egen nollning, för tre år sen, när alla var nya, vilsna och inte kände igen sin närmsta granne för att campus kryllade med nytt folk, att jag var den enda av typ 20 nya medlemmar vars namn hon kom ihåg samt vad jag läste, och att hon t.o.m. har koll på i vilka av husen jag brukar ha föreläsningar och hon brukar se mig. trots att jag inte ser någon hehe...
det var bara lite konfunderande, that's all..

en potentiell:

fröken Hallsberg, dejten från förra torsdagen:
jaa, åxå förvirrande så klart.. vilken brud är det Inte??? som höll mig vaken till kl 2 på msn inatt, trots tidig morgon idag. som jag ska träffa igen imorgon. som sagt att hon dejtar visserligen en hel del just nu, men som samtidigt säger att ingen annan hon träffat väcker intresse på det här viset. och som säger massor med fina saker tills man nästan kryper in Under skrivbordet när man msn:ar. hrm....allt låter ju bra där (minus de andra brudarna då då haha) men hon har ju som sagt bara sett mig En gång. så jaaa, jag vet inte riktigt om jag ska våga tro på det hon säger där. och inte skaffa emotionell anknytning av mer ingående slag innan jag vet mer. även om hon är alldeles väldigt fin, och spännande som tusan! och vettig!!! det may be a first...

och skulle hon inte vara seriös, trots bedyrande att hon är det, har jag heller inget emot om hon leker lite med mig, bara hon inte playar mig. en värld av skillnad. kommunikation.
men vi får väl se där!! Imorn kväll hoppas jag veta lite mer om läget där..

Skola, skola skola!
måste ju ha tid att göra mig i ordning ordentligt ju. ca 70% av studenterna på detta universitet råkar vara chicks nämligen... då duger inte nyvaket rufs och vilsen blick. nej nej nej..



4 Comments:

Blogger ajja said...

Joho! Det duger visst det, nyvakenruffs: Väldigt najs.
Vilsen blick: kommer väcka "ta hand om" genen hos rätt brutta ;)

11:12 fm  
Blogger Ida said...

Shiiit, jag säger ju att du är värsta playern ;)

10:48 fm  
Blogger Torpan said...

My god, kvinna! Det är ju bara att välja o vraka tydligen. :P F.ö. håller jag med Ajja, nyvakenrufs låter som din grej o blicken är inte att underskatta.

1:14 em  
Blogger Mio said...

hahaha, MEN, jag ÄR ju ingen player... reeeeaally! jag är en mäkta seriös kvinna, egentligen.. hrmm...I see how I don't come across as one though..
och nej, hehe, tyvärr tyvärr inte bara välja o vraka. men ett par potentiella som kanske kanske kan hända ngt med. we'll just see..

hehe, jo, jo jag vet. ajja och torpedo.. ni har rätt. nyvakenrufs är absolut min grej! always have it. men det ska gärna vara lite stylat nyvakenrufs, inte äkta bedhead.. ;P

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se