14 september 2006

udda vändningar

hrm...ibland har jag inte full koll på hur livet trixar o vänder, eller koll på betydelser.
eller full koll..eh-he.., ibland är man helt enkelt bara mer vilse än annars och utan tolkningsramar.
på gott o ont.

dejten med hallsbergsbruden blir nog inställd idag, för hon är ute och letar katt i skogen sedan någon gång i natt. vilket är ett okey skäl. så hittar hon inte kissen typ...nu, och hinner hem o fixa i ordning o på på tåget fort som tusan, så får vi nog skjuta på det ett tag.

sen blev jag nyss bjuden på fest av samma gäng som i fredags, när jag gick med pojkflickan.
den udda vändningen är att jag blev bjuden av pojkflickans ex, som hon även hånglade med i fredags... now thats a little otippat... henne har jag bara sagt hej-hej till en kortis på pride, och hej-hej till i fredags innan hon hånglades upp av pojkflickan och sedan däckade, full och trött.
sen så bjöd även lypsyltjejen/pridebruden dit mig åxå, med tillägget att hon snackat med pojkflickan som i sin tur sagt att hon (pojkflickan) skulle höra av sig till mig o bjuda mig dit.
VIRRIGT!!!
men ser ut att kanske bli fest imorn då i alla fall. med alla konstiga twister det nu kan innebära...

I need a map!!!
(of them ladies, and also, with whom they've already been)

10 Comments:

Blogger Ida said...

Förutsätt att de alla har varit med alla så kommer du nog så nära sanningen som du kan. (On no! Jag har blivit bitter! Men det är ju så den bistra flatvärlden är...)

6:10 em  
Blogger Torpan said...

Shit, vad insnurrat det kan bli. Kanske säkrast att hålla sig på utkanten här i Växjö *skrämd* Vad ska man säga - ha det så kul? Lycka till på festen? ;)

7:13 em  
Blogger wilda said...

gör mig stolt, ordna en ormgrop. ;)

7:35 em  
Blogger Mio said...

torpedo: haha, men kul borde det ju bli, på ett eller annat vis.. galet i vilket fall som. och det är ju alltid något. skräckblandad förtjusning haha, nej men det händer ju i alla fall något liksom ;)

vreni: hahahahaha! aah, det skulle vara det då, för att göra dig stolt ;P

och ida: I know, I know. jag har märkt det.. och i just det här gänget är jag ju inte helt oskyldig till det hela heller..fast inte sex iofs. än. som sagt..

7:53 em  
Blogger bruden said...

Och alltså... den här pojkflickans ex, är hon sny... intressant?

11:50 em  
Blogger Mio said...

bruden: hahahahaha!!! du är SKÖN! och ja, hon är ju det.. sny..intressant som fan! men borde vara helt klart förbjudet område ju..
(fast jag pratade faktiskt med henne en sväng på qx redan innan pojkflickan..men hrm...tror inte det räcker som skäl..)

11:54 em  
Blogger Ida said...

Kom ihåg EN sak, darlo; i flatvärlden finns inget som kallas förbjudet område ;P

1:44 fm  
Blogger Mio said...

ida: hrmmmm.....nee...? några förbjudna områden måste det väl ändå finnas väl? jag vet att det är way färre, men visst måste en kompis och före detta raggs, ex och före detta kärlek och före detta ragg vara förbjudet område för eventuellt ragg?
GAAAAH!!! alltså, jag kan ju inte förklara hur alla hänger ihop ens för mig själv ju! JEEZ, nu har det snurrat lite väl många varv här..hoppas i alla fall någon fattar vad jag menar. fast klandrar ingen om de inte gör det..
kanske borde rita upp gången istället...en figur med pilar. Många pilar...

9:01 fm  
Blogger ajja said...

Gör mig och vreni stolt. Ormgrops hångel i helgen.

9:53 fm  
Blogger Ida said...

Jaa, rita en flatkarta så kommer säkert du, jag, Ajja, Torpedo och säkerligen även Bruden mötas nånstans på mitten.

1:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se