02 september 2006

oj oj oj

i skrivande stund är klockan snart åtta, världen vaknar, okey, har vaknat, och jag ska snart krypa ner i min underbara (nya) säng och soooooova.
om ett par timmar bör jag vakna, pigg och....eh, fräsch? för att hoja in till systemet och fixa vin till kvällens inflyttningsfest och sedan fika och vara social..
now how the fuck is that gonna go?!
jag gissar på mindre bra.
men kvällen och natten har varit....
kul, konstig, spännande, totally fucked up, fin, störd och bra samtidigt.
just nu tror jag jag är nöjd.
den har bjudit på allt från mängder av öl, nya människor, hångel med en gammal crush (som kanske skulle kunna bli en ny crush igen), dans, en nattlig trip i bil med främmande män (stuuuuupid) till grannstaden, försök till sömn bredvid söt tjej och två äckliga kåta killar som såg på porrfilm och tafsade, ännu mer korkade saker (som jag egentligen inte gör), och slutligen rymning från främmande lägenhet i främmande stad till främmande tågstation där det sovs på en bänk med en tjej i knäet tills de första tågen gick på morgonen.
det och mer.

crazy, är nog bästa ordet jag har.
fast bra =)

2 Comments:

Blogger ze7en said...

Jag har aldrig fattat varför killar (borde väl lägga till straighta killar) tittar på porr tillsammans...men men det är bara jag.

Om man bortser från vissa inslag så låter det ju som en helt ok kväll/natt/morgon :)

2:44 em  
Blogger Ida said...

Ojoj, du måste SÅÅ berätta allt det där för mig sen! I wanna hear everything, darlo.

Men, har du lagt din heting på hyllan? Klart att du kan hångla med andra tjejer med tanke på att ni inte är an item, men jag tänkte bara... Hur som helst, lycka till!

8:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se