21 oktober 2006

titta en goth-hora, nej två!

citatet kommer från en sen efterfest efter temafesten "kom som du inte är", och kanske bör nämnas, utstöttes med förtjusning.
sen var jag egentligen mest punk, eftersom jag insåg att jag glömt långa svarta kjolen hemma 40 mil härifrån, men motiveringen "men, varför ska den med?! jag lär ju inte ha kjol mer haha", detta efter att äntligen, förtjust upptäckt att jag får ha pösiga byxor precis när jag vill. på fest med.

en rätt speciell kväll var det i alla fall, utöver goth-hore benämningen. en annan kompis hade åxå hoppat på goth-tåget, och vi bestämde oss för att vara svarta och svåra tillsammans, hänga tätt intill varandra hela kvällen, osäkert och kaxigt kroppsspråk samtidigt, dissa alla totalt och se otroligt bistra ut.
det gick väldigt bra, till en början.
allt eftersom ölen rullade in rullade svårmodet ut. men det var rätt så nice.
lyckades konfundera en del människor genom att vara bara jag, inte svart och svår. punkklädseln fick ackompanjeras av lite pins, och då blev det ju pins som-jag-är, bl.a. 2 ihopsittande kvinnotecken som brukar sitta på väskan, men där jag tror de flesta inte sett dem. en del rätt långa blickar med kommentarer som "...är det punk som du inte är...?" med blickar som intensivt fastnat på märket. "japp, det är punk som jag inte är" *stort smile*, och ingen förklarande kommentar mer från min sida.
för att det är riktigt riktigt kul så.

så där otroligt full blev kvällen dock inte. men jag tror min goth-kompis in arms måste ha blivit a wee bit more tipsy än jag.. tror jag..
t.ex. spillde hon öl över min axel vid något tillfälle, och slickade av det.
vid ett annat tillfälle kompis-hånglade hon upp mig på toaletten, stönade över vilken fantastisk kyssare jag är (jo, jag vet. det är så, haha..) and came back for more. a couple of times.
vid ett tredje tillfälle låg hon i mitt knä och placerade "diskret" min hand på hennes ena bröst när hon samtalade med en annan bekant om killen som goth-kompisen dejtar.
och jodå, hon är straight.
sen blev jag visst kallad sexig flata på msn sen nångång under nattens gång.
heh.

ikväll blir det utgång med dejting-bruden.
vi har inte setts sen förra helgen, när allt kändes knepigt.
jag är nervös.
kontakten har inte varit lika tight sen helgen.. och jag funderar ju som tusan, så klart..
sometimes I hate that analytical creature I call me...
sen har hon jobbat till max den här veckan tror jag..stressad och trött.. så jag hoppas det är det.
hon har i alla fall skrivit lite då och då under veckans gång, jag bestämde ju mig för att ligga lite lågt efter min emotional crisis där (som hon INTE såg bör tilläggas).
ett "söto" på msn har jag åxå fått... so maybe baby?
ikväll ska jag ut med henne, på spelning. två av hennes närmaste vänner ska åxå med..heh. lite läskigt att presenteras för vänner innan man vet vart man står tycker jag...
quite pleased that alcohol will be a part of the picture, quite pleased.

meeen...visst borde det betyda något lite bra att jag får träffa more of her favourite people?...eller?

2 Comments:

Blogger ajja said...

*håller tummarna som faan*

Ok, jag e bakis som en hel hönsfarm.. *går å dör*

12:03 em  
Blogger pseudonym said...

haha, hon låter ju väldigt straight. Ungefär som jag..

Hm, jag är ju definitivt ingen expert inom dejting-området, men om hon bjuder med dig att träffa sina närmaste vänner så lär det ju betyda nåt.

3:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se