10 november 2006

wiwiwiwi

för idag när jag råkade surfa in på hennes qx-sida serru, så har hon tagit bort "singel" där!!
något som har stört mig ungefär SÅ mycket att det stått där...
inte för att vi är ett "vi" än då då, och hon får väl ha precis vad hon vill på sidan sin...men jag plockade bort mitt "singel" weeks ago... inte för att jag inte är singel, men jag känner mig inte super-singel heller.. och så blir jag så himla stressad av när folk stöter på mig när jag inte känner mig fully available.. well, okey, they still do.. men lite mindre sen dess i alla fall ;P

meeen, hennes "singel" är i alla fall borta nu! *doing the dance*
visserligen står det fortfarande "söker tjejer för chat, kompis/vänskap och förhållande" kvar då..men ja, det är ju två olika inställningar.. och viktigast är i alla fall att det där jävla singel är borta. så det så...
sen så blev jag ju så klart osäker ungefär 2 sekunder efter att jag dansat lite, och tänkte att tänk om det är en annan brud som hon har i åtanke...
fast jag tror inte det..tror jag..
sen får man åxå ha i åtanke att jag är lite hormonell just för stunden. och åxå, övertrött.
men jo..tecknen torde tyda på mig..right?

och imorn ska vi ut!
då hade jag tänkt att visa henne att jag inte alltid blir full som en kastrull när jag är ute.. as in last time när jag skulle göra ett bra första intryck på hennes kompisar...
yeah, that one really worked out well ;P

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men, det är klart det är diiig hon har i åtanke! *övertygad* Och det är ju jättebra att hon plockat bort det, qx är viktigare än man tror, haha! ;)


[parsmyzk] - parsmisk?

7:04 em  
Anonymous Anonym said...

Wohoo :D
Klart det är dig hon menar.
Haha, tvångsgrej att tänka ut värsta tänkbara scenario eller?

11:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se