16 mars 2007

1 månad

idag...
idag är det precis en månad.

en månad sen jag befann mig mitt i världens skakigaste kram mitt på ett golv på en flygplats. en månad sen jag fick se hur hennes ögon ser ut på riktigt, på riktigt som när man bara tittar i dem och världen försvinner bort.. en månad sen som hennes hand försiktigt fann min i mörkret. en månad sen som hon drog över mig till sin säng. en månad sen som bara var tvungen att kyssa henne trots att jag var hur nervös som helst, bara för att jag inte kunde ligga så när henne utan att kyssa henne. en månad sen som jag kysste henne för första gången och allting bara föll på plats och jag glömde bort allt annat i världen. en månad sen jag somnade med ett leende och henne i mina armar och vaknade precis likadant..

Idag är det en månad sen.

Baby, I you!
so so much.

5 Comments:

Blogger jencupcake said...

♥ ♥ ♥ Jag älskar dig ocksåååå, min ängel!!!! ♥ ♥ ♥

10:11 fm  
Blogger bruden said...

*snyft* fint... men alltså en hel månad??? Va???? Hur fort går tiden egentligen? Om det fortsätter på det här sättet kommer jag att hinna gå i pension innan jag har hunnit skriva nästa blogginlägg.

5:31 em  
Blogger ajja said...

men shit, ja säger som Bruden. E dte en månad sen?? Oh well, grattis fina töser!

8:36 em  
Blogger ze7en said...

jag måste ha varit fast i en tidsbubbla för jag är säker på att det endast var en vecka sen!

hur som...grattis! :)

11:55 em  
Anonymous Anonym said...

ha ha ha

det är allt min flickvän kan säga på svenska "Jag älskar dig också"

men fint... underbart

1:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se