30 maj 2007

såhära typ 1.5 dagar (för vidare specificering, se Baby's blogg)

hon är så jävla söt när hon bloggar ner timmar, minuter och sekunder tills hon får se mig igen!
och hon är så jävla söt när hon säger att hon tycker det är intressant när jag rabblar signifikansdefinitioner och t-test för henne i min tentadimma...
och hon är så jävla söt när hon lugnt säger att hon kommer förklara för mig hur många gånger som helst, tills att jag förstår, när jag för 325:e gången säger att "nej...jag fattar nog inte hur man åker tåg i tyskland" och kryper ihop i min säng och känner mig dum, och tröstar mig med att det finns nog säkerligen ett term mer än "trög" på såna som mig som fortfarande måste tänka efter för att minnas vad som är höger och vänster och som absolut inte kan vända på vägbeskrivningar i huvudet för att förstå hur man tar sig tillbaks ifrån där man kom, och helst behöver stå på kartan för att förstå den...

egentligen är hon mest söt allt som oftast när jag tänker efter...

på fredag går planet...

nu ska jag bara packa allt, hyra ut mitt rum, städa, tvätta, plugga, skicka brev, hämta biljetter, fixa allt och skriva mastodont tenta innan.....heh....petitesser....

1 Comments:

Blogger jencupcake said...

söt söt söt...

you should call your blogg "hon är så jävla söt när hon ...."

hihihihiiii.....

jag älskar dig!!!

5:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se