23 maj 2007

förövrigt

förövrigt funderar jag på att skriva sen när jag lever...
när jag kan göra annat än att andas, sova och leva statistik och metodik... vilket skulle vara först på torsdag om en vecka. men då är jag redan på väg till tyskland, och då kommer jag andas, sova (niiice) och leva någonting helt annat mycket mer positivt i 11 dagar...
och dessutom lär det ändå inte gå...får man inte skriva måste man det - just av denna anledningen sitter jag här nu, och inte djupt engagerad i mina studier....

förövrigt två så har sj gjort det igen...de verkar mest alltid göra det när det är väldigt viktiga saker i görningen. sista tåget går en halvtimme efter att hennes plan har landat i stockholm...
fantastiskt är dock att jag lyckats med bedriften att muta min pappa till att låna bilen och köra sisådär 30 mil och hämta henne innan sovdags. nu är det bara den lilla biten som rör att skaffa sig ett lokalsinne och planeringsförmåga innan dess kvar. but i remain optimistic...

och förövrigt 3 har någon googlat sig hit på "virkade saker"
hur jag ska klara av att förstå statistik och metodik när jag fortfarande räknar på fingrarna, och hur jag ska lära mig köra igenom halva sverige när jag går vilse på ikea - det kan jag ändå föreställa mig när jag försöker hårt... men hur man kan hitta min blogg på "virkade saker" - det, DET, kan jag verkligen inte förstå....

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Alltså, åker du till Tyskland när hon åker till Sverige?
Me don´t understand...: /

10:49 em  
Blogger Mio said...

nej nej nej....det hade varit väldigt olyckligt och korkat planerat - riktigt så dålig planeringsförmåga har jagf inte ;)
yvå olika tillfällen. jag - tyskland först, hon - sverige sen. vi ska ses mycket i sommar! :D

7:29 fm  
Blogger ajja said...

Va nice gumman! Faan va ja hatar ordet guman, men ja vet inte, lite tjenis tänker ja i allafall vara! Hör av dig när/om du behöver guide till sthlm och arlanda.. det är faktiskt ganska så himla lätt att hitta dit och till utlandsterminal 5 som jag antar att hon landar på.. :)

8:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se