13 maj 2007

it takes a fool to remain sane

men å-å-ååh!!!

ni vet den där leken man lekte när man var liten? nån hojtar "tänk snabbt" och kastar något hårt på en. tänker man snabbt fångar man det skickligt och nöjt, tänker man inte så snabbt får man det hårt i skallen och då gör det ont ett tag.

jag skulle behöva hitta någon att leka den leken med sena kvällar eller i övertrötta tillstånd.... jag behöver träning...
helt metaforiskt för den som inte förstod det.

förövrigt bör jag väl nämna något om ESC, homo som jag är och allt.
det var jättebra att en flata vann. jättebra.
hon hade gärna fått rufsa till håret lite, och den där koreografin där hon gick runt sakta och alla tog på henne - just det var lite pinsamt...
men annars - jättebra. jag är nöjd. grattis.

over and out.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHA, ganska homo att benämna spektaklet med forkortningen ESC, tycker jag. //Kilen

5:13 em  
Blogger Swede Hurt said...

ha ha ha ha

jo, och en av mina vänner är serb, hon var nöjd hon med

8:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se