19 maj 2007

hihihi

fick äntligen tid mellan statistik och metodik att plocka fram gitarren och öppna länken som skickades till mig för säkert två veckor sen..
sitter här med ett lyckligt flin, röda och väldigt ömmande fingrar (stålsträngar så klart) och inser att det antagligen inte låter allt för vackert (än) eftersom jag nog har spänt gitarrsträngarna alldeles för hårt när jag stämde den så det gör ont att trycka på dem efter ett tag, och eftersom den antagligen inte riktigt är stämd eftersom jag inte kan sånt...
men det spelar ingen roll.
jag kan spela sia - breathe me (iaf på mitt vis)
jag flinar lyckligt, sittandes i sov t-shirt i obäddad säng, och spelar om och om igen, och låter "hihi" när jag inser att jag kan spela den låten som jag tycker är absolut finast i världen, och både min tröste-sång och glädje-sång..
det är liksom absolut lycka en helt vanlig lördag.

ett stort tack till bästa ze7en en halv värld bort - du är liksom så himla bra på alla sätt och vis!!!

4 Comments:

Blogger Torpan said...

Duktig du är! :)

7:38 em  
Blogger Ida said...

Ze7en är grym! Och du med :)

12:55 fm  
Blogger Swede Hurt said...

ha ha ha

japp, spela på, jag har en bas som snart skall tuktas

9:13 fm  
Blogger ze7en said...

there was no doubt in my mind, du ar ju batman ;)

2:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se