01 juni 2007

and off she goes again!

idag händer det!
ikväll ska jag hålla äntligen handen på min baby, titta in i hennes fina ögon, hångla ner henne i sängen och jaaaaaa...annat sånt där man kan göra när dörren är stängd och man faktiskt är där...

det diskuterades igår efter tentan på mitt golv över lite vin och öl, vilket lyxliv jag levde, där väskorna redan stog packade i ett hörn och jag igen var på väg att flyga ut över världen som inte vilken annan student som helst.
argumenten flygrädsla, inte träffa tjejen mer än varannan månad och leva på nudlar och vegokorv med bröd för att ha råd, kan ses som argument för att även de lyxigaste lyxliv kommer med en baksida på the shiny coin... det är inte lätt när det inte är lätt ;P

men det är sommarlov nu! (jag hade glömt bort att det ordet fanns)
igår satt en hög av världens bästa människor på mitt golv och ylade med i stad i ljus så det var så vackert att man kan bli tårögd för mindre.
och idag ska jag borra ner ansiktet i Babys hår och bara lukta...
Fan vad livet är bra just nu!!!

4 Comments:

Blogger Anna said...

Jag är så glad för din/er skull!! :) Hoppas ni får en underbar sommar och ja... all tid!! :)

Kram

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

ooooooooooooo! tänk! äntligen är du där! GRATTIS eller vad man nu ska skriva! KRAM

10:09 fm  
Blogger Honey said...

oh vad härligt! en smula avundsjuk :) grattis!

7:34 fm  
Anonymous Anonym said...

fan vad happy jag är för din skull.

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se