05 juli 2007

så var det det där med släkten är värst...

minns ni den där släktingen på sisådär 80 år som jag nyss kom ut för?
well.....hon ringde idag.
och nu är det min tur att vara speachless....

tanten:så, har du varit i tyskland och träffat tjejen då?
jag: nja..men hon kommer hit på söndag!
tanten: jahaa......men är du alldeles säker? har du inte provat killar då? så du vet att du verkligen har något emot dem?
jag:....eh...jo jag har provat killar. det är inte riktigt min grej...
tanten: ja, ja det finns ju så mycket hjälpmedel nu för tiden...
jag: *tyst och hoppas hon inte tänker det jag tror hon tänker*...eeeeh...?
tanten: ja, när man ska älska med en kvinna.. det blir ju så onaturligt då ju..
jag: *ljus röst* eeh..jaha, eh..fast man måste ju inte ha sådana om man inte vill, det går lika bra utan åxå..
tanten: jaha, ja det klart. jaha, men nu ska jag gå och sy upp lite kjolar här! du får ha det så bra!
jag:eeeh...jaaa....du åxå.....

jag var liksom inte riktigt beredd att diskutera lesbiskt sex och sexleksaker med en 80årig dam så här på morgonen...
kanske är det jag, eller så är man nästan aldrig fit for that conversation....

5 Comments:

Blogger ajja said...

HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA!!!! Supercool tant :)

2:20 em  
Anonymous Anonym said...

mmoahaha! 1-1 mellan tanten och dig. //kilen

3:45 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, men det var av hänsyn till din hemliga blogg som jag inte utmanade dig, helt ärligt tänkte jag göra det här istället. Gör det nu istället!

//Kilen

11:03 fm  
Anonymous Anonym said...

förmodligen är man aldrig dt.
praise the lord.

11:32 fm  
Blogger bruden said...

HAHAHAHAHA!!

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se