07 juli 2007

förövrig slog jag in hennes superhemliga födelsedagspresent igår.
upptäckte att jag hade noll omslagspapper...om man inte räknar lillasysters rosa och röda med hästar på...

så....

jag har en sån där kitchig bordskalender med tecknade pinuppbrudar på... så jag gjorde mitt egna, personliga omslagspapper med lite klister och datum-blad....
alla dagar som gått sen jag lämnade tyskland sist tills hon kommer till sverige imorn.

man skulle kunna säga att jag slår in hennes present i tid, kärlek och längtan....

2 Comments:

Blogger Tiger said...

vad har hänt med ditt bloggande? bara för man e kär får man inte sluta blogga! come on - snart är det ju inte lönt o kika in här längre!

5:55 em  
Blogger Mio said...

hey hey hey....
sorry för the blogsilence! :/ jag lovar vara tillbaka snart. och då med mååånga inlägg to make up for it.
tystnaden beror på löve-vacation medf babyn. men dessto mer att blogga om därefter. 'aigt? ;)

9:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se