16 juli 2007

5 månader

för er som undrar vadan the blogsilence (fast det borde ni ju veta vid det här laget ;) ) så är det käääärlekssemester här på min ö som spökar.
idag fyllde vi fem månader, och för första gången var vi på samma plats på "vår" dag.
den inleddes en tidig morgon under stjärnorna på en brygga vid havet, tog en sväng förbi hjärtformade pannkakor vid frukost, till inhandlande av "vår" ring (nej inte såna ringar, men likväl ringar), till pussande i en kyrka, milkshakes i solen och tittande djupt i ögonen under en middag ute, och promenad i solnedgången...
jag tycker man får vara förlåten för blogg-tystnad då när man går och är så där alldeles väldigt romantisk ;)

och imorn are we going horse back ridingt... attans du vad man kan få till det ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

lööööövly!

fast. jag tror faktiskt var på samma ställe dagen ni blev ihop. eller?

p.s. så svara jag på din kommentar i min blogg. jao

10:41 em  
Blogger Tiger said...

haha, jag undrade om jag var för hård, men tydligen va ju en spark i a*slet precis vad du behövde! glad för er skull!!! stor kram

10:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se