21 juli 2006

look, the queers are out moving!

man börjar fundera hur exotiskt och spännande det egentligen KAN vara med queera människor för andra, och om det inte finns någon gräns någonstans för detta...

jag och en kompis är ute på stan, jag iklädd baggybyxor från H&M herr, hon baggyejans, skjorta och slips. Jao, det syns, men inte SÅ oerhört mycket att det är så där spännande att man inte vet vad man ska göra av sig..
vi går över gatan och snackar när vi upptäcker att en okänd barnfamilj faktiskt TAR KORT på oss. förvånade tittar vi på varandra och tänker att "nej gud, nu inbillar vi oss haha. vaddå egocentristisk världsbild hahaha..."
bara för att vända oss om och inse att det enda som finns bakom oss, och i vår rikting överhuvudtaget är en helt alldaglig Pressbyrå..
så ja....
alltså, jag undrar hur det snacket kommer låta när de framkallat sina bilder och berättar om dem för vänner och släktingar.. "oh, TITTA vad vi såg på stan i örebro under semestern!! två flator, och på samma gång! ÄR de inte för söta!!"

(eller ja..det kan man ju hoppas att det tyckte då haha, eller så är de bara chockerade och behöver visa upp det för att kunna visa hur otroligt läskigt det var att bevista)
man skulle haft med sig en egen kamera.. det hade varit kul...
"oh, får vi fota er åxå??!"

4 Comments:

Blogger ajja said...

HAHAHA!!! insanely shitting me?! Iof det där med slips är lite funy när det kommer till tjejer tydligen. Jag inhandlade en i våras. Så fort jag har den på fest eller överhuvetaget händer det fackin wierdo saker dom nätterna/kvällarna.

1:21 em  
Anonymous Anonym said...

hahahahaha, välkommen till the håla liksom....shit!

och ja, tro ajja när det kommer till den där jädra slipsen!

1:20 em  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHA! Oh, den dagen jag blir fotad för att jag är bög kan jag dö lycklig.

1:27 em  
Blogger Mio said...

hehe, jo men det där med slipsen känner jag till sedan tidigare. mest komiskt av allt tyckte jag var att jag gått ut i slips MASSOR med gånger, men helgen efter jag kommit ut och gick ut i slips blev jag "jaha är du tjej eller kille"-ad det första som hände den kvällen ;P
livet har humor!

2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se