20 juli 2006

think again

okey..
I think I'm gonna have to rethink that whole - klarar inte av att höra ledsna tjejröster..real fast...
shit, hon skrämmer mig..
visst, det är väl bra att vara tydlig..
men när man efter att jag försökt avstyra övernattning intensivt (and I was not all THAT sublte...), när hon då skickar ett sms dagen efter (ja, tredje sms:et på ca 30 min..) och förklarar typ att hon vill att "jag ska sova över där, men inte ha sex för det det kan vi typ göra sen när vi lärt känna varandra mer".... oh fuck, det är liiite för tydligt och liiite för kan-inte-känna-av-signaler, liite för konstigt att säga och bara weird överhuvudtaget faktiskt...
eller, nej..ta bort alla "liiiten"...det är bara way too weird!
alltså, GAAAH!
jag tror inte jag kommer gå ut med henne nej... not so much.
jag tvivlar på att jag fixar bio ens.. i så fall kommer jag köra hårt på popcorn-tricket, M! och yeah, jag kommer kasta popcorn på henne och springa om hon kommer för nära..
och jag är ändå en relativt diplomatisk tös normalt sett haha...

inte f-n är jag överkänslig????!!!
this is just tooooo weird!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle ha sprungit for lange sen :P

7:56 fm  
Blogger bruden said...

hahaha "men inte ha sex för det det kan vi typ göra sen när vi lärt känna varandra mer"... hahaha...

Håller med Ajja, säg att du inte är intresserad, rakt och tydligt och med utgångspunkt i att hon troligen överlever. De gör liksom oftast det.

12:56 em  
Blogger Mio said...

bruden: jao, de gör oftast det ju
hrm, men nu är det påbörjat i alla fall..
men eller hur... och när jag påpekade det lite försynt kom svaret "men jag ville bara inte att du skulle ta mitt förslag om övernattning som ett krav på att vi skulle ha sex. jag försökte vara försiktig.."

GAH! KRAV på sex??! men jisses..det måste hon väl åxå fatta, och fatta att alla andra åxå fattar, att man KAN inte KRÄVA sex..ever! så nej, det behöver man liksom inte specificera i ett sms mitt i natten...

och så vill hon veta vad det är som går för fort som hon gör.. hur säger man "allt" på ett smidigt och snällt sätt?

4:19 em  
Blogger Ida said...

Oh gosh, that bitch freaks me out. Jag är ledsen, men lägg benen på ryggen för guds skull. Säg rakt ut att du inte är intresserad. Det måste väl ändå vara det bästa?

5:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se