20 augusti 2006

hihi

japp, ungefär så låter jag till och från.
så, nej..det blev inget suicidalt deprimerat inlägg efter helgen haha
(och så fnittrar jag igen! jisses....)

ja, vad kan jag säga?
mer än att chocken när jag klev av bussen och fann att tjejen var absolut lika fantastiskt snygg som på sina bilder (vilket jag hoppats att hon inte skulle vara, för whoa liksom!) gjorde att jag fick insamla allt mod och snabbt kolla så att nicotin (mm, nej, jag röker inte på riktigt. bara ibland, fast då kan jag göra det riktigt å andra sidan..hrm...) skulle finnas lättillgängligt, för att överhuvudtaget börja närma mig henne där hon satt på gräset en bit bort och rökte och log, utan att se ut som bambi on ice och gå rakt in i en gubbe, lyktstolpe eller annat i närheten.
yeah, verkligen.
antagligen den vackraste tjej jag sett sen jag föddes...

ingen aning om vad som kommer hända.
men just nu är jag bara nöjd och glad utan behov att tänka på det för stunden.

övertygad när jag reste att helgen med frågeställningen "träffas för att säga hej och se om det skulle kunna bli vänskap eller kanske något mer?" snarare skulle sluta i vänskap eller inget alls. (åh, katastrofiera mera?! ;)
istället fick jag upptäcka att det pirrar i magen när man pussar på henne...
och att jag tycker om att ligga med handen på hennes mage och titta på henne när hon sover...

yeah, I kinda like this weekend.



6 Comments:

Blogger bruden said...

wheeee! Grattis bruttan, som fan! Hoppas det fortsätter gå uppåt o uppåt, shit vad glad jag blev!

10:02 em  
Blogger ze7en said...

Låter som att det var en lyckad helg :) En får gratulera!

10:14 em  
Blogger Ida said...

Yay yay yay! Jag sa ju att det skulle gå vägen! ;D

11:12 em  
Blogger ajja said...

You made my morning!!! Grattis som faan!! Nu blev jag åsså sådär fånglad för att det faktiskt gick bra ju.

9:58 fm  
Blogger Mio said...

hihi, you are all so sweet!! ;D
men det kändes rätt så bra att tänka på när man satt på bussen dit och var helt nervös. att ha "sveriges flat-elit" i ryggen som hejjar på en är rätt så nice ;)

12:10 em  
Blogger Torpan said...

*klappar händerna förtjust med glatt leende på läpparna* Jaaaa! Det gick vägen! Hehe, måste erkänna att jag varit dönyfiken nu när jag vart ifrån internet sen i söndags. Vaddå bloggberoende??

10:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se