10 augusti 2006

oh fuck

alltså..
vimmelfotografer borde fan skjutas!
mm, som den vegetarian och pacifistiskt lagda person jag är så menar jag ju inte riktigt det kanske..
men man borde installera promille-mätare på deras kameror!!
det borde vara straffbart att låta folk ta kort på en när man är riiiktigt riktigt full (och dessutom snusar samtidigt), och sen publicera dem på nätet.
vart i ligger nöjet i detta?!
(eller okey okey, jag skulle åxå kunna tycka det vore kul, men inte när det är jag som efter 18 timmars festande och en dissning hamnar i way mindre fördelaktig dager for everyone to see..)

3 Comments:

Blogger bruden said...

Meh, sådär får du ju inte säga utan att plita ner en liten länk...

6:52 em  
Blogger Mio said...

hahahaha, ehrm, bruden, bilden var som sagt inte så vacker, så ta det som jag gör dig en tjänst ;)
hade varit vaken ett dygn, och alkohol hade funnits med i bilden ca 2/3 av tiden...
aaand, btw, vad hände med universal-lagen "visar-du-så-visar-jag"?
fröken hemlig... ;)


(ja inte för att min blogg är rå-öppen då då...iofs ;)

8:01 em  
Anonymous Anonym said...

Vacker eller ej, jag vill fortfarande se :)

6:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se