02 augusti 2006

keps, or no keps

is i magen...
fast inte som i lugn. snarare som i iskall o supernervös hehe
JAG i STOCKHOLM???!
jag som går vilse på Ikea (yeah, and not kidding here)... whiew!
har så få timmar på mig att hinna ta mig in till centrum, sen till en okänd lägenhet, och sen till centrum igen where it all shall beguinn (yeah, supernervös, men sooo so sugen åxå!). jag har liksom inte marginal till att gå vilse. här svär man lite då, över att man föddes utan lokaliseringsförmåga...

OCH frågan för dagen (förutom, kommer jag NÅNSIN hitta dit jag ska?) lyder som ovan; keps or no keps?
grön armykeps, eller bara bedhead? helt plötsligt känns det jätteviktigt (flytta fokus kanske.. oh my darling subconscious, så slipper jag tänka på HUR det ska gå att träffa lypsyltjejen..eller nej, nu funkade det ju inte längre... där var hon i tanken, igen... ).
jag kan liksom inte testa och ångra mig. mösshår är sällan sexy...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur går det i Stockholm? :)

10:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se