30 juli 2006

ambivalens eller?

mötte upp mina gamla gymnasiekompisar på stan för en fika idag.
de hade jag nyss spilled the news for i ett mail, jag tänkte att lika bra att få det överstökat innan vi träffas och de upptäcker min "I love girls"-pin på väskan (som åxå har sin helt egna historia haha).
bekant nr 3 som åxå var med visste dock inget. sen halade en av kompisarna fram en "mina vänner"-bok som skulle fyllas i över fikat.
på frågan jag har slutat med........och börjat med........
flinade jag och fyllde i pojkar respektive flickor.
sen skulle alla tydligen läsa det jag fyllt i. hon som inte visste något tidigare började läsa med ett leende på läpparna, för att efterhand bli allt allvarligare och med en bekymrad rynka mellan ögonbrynen haha..
jag log bara tillbaka när hon tittade på mig, försökte att le-men-inte-flina, liiite kul tyckte jag all det var..
mest komiskt av allt var när vi skulle gå därifrån, och jag helt plötsligt fick en kram (hon och jag brukar aldrig göra så) och en förfrågan om jag inte fanns på msn åxå!

3 Comments:

Blogger Ida said...

Ojojoj, alla faller som furor för Tess! ;)

5:27 fm  
Blogger Mio said...

hahaha, ida baby I wish! ;)

1:08 em  
Blogger Anna said...

Oohh.. någon har blivit en brudmagnet tror jag ;) Haha... you go girl!! :)

12:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se