22 augusti 2006

yeah, me too

because I'm bored
because I like filling in stuff
because otherwise måste jag koppla in mina surroundhögtalare till datorn... och jag fastnar alltid, alltid i sladdar...


Fyra arbeten jag haft i mitt liv:

retail saleswoman
ica kassörska
behandlings assistent på gruppboende
eh..jag är ung....barnvakt och kört traktor hemma får räknas ihop


Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Girl interrupted
Stekta gröna tomater
Thelma and Louise
Sex lektioner i kärlek


Fyra städer jag bott i:

Borgholm/Öland
Myrtlebeach, S.C., U.S.A.
Örebro
...och där tog det slut


Fyra TV-serier jag gärna ser:

Vänner
O.C.
Desperate Housewhifes
Anki och Pytte, hahaha - men hon är ju grymt skön!


Fyra ställen jag inte vill åka till:

Ryssland
Antarktis
Arktis
...hrm....Gällivare?


Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

qruiser
brudens blogg
yahoomail
msn messenger (får räknas)


Fyra maträtter:

pasta, pesto och vita bönor
grekisk sallad
falaffel
vegetarisk färssås


Fyra ställen där jag trivs:

vid havet
i min säng
vid min dator
U.S.A.


som sagt: who ever feels like taking this list on - please do

3 Comments:

Blogger ajja said...

hej din lilla ISBJÖRN?! inget varmt ställe??.. *s* tack min fellow swenglishare för kommentaren, det värmde och jag är redan på väg upp.. Man måste tänka möjligheter. Men det va svin najsigt att jobba me kändisar ju :( buhu...

12:09 fm  
Blogger Mio said...

svarar här, för det kändes rätt ;)
så lite så! jättehärligt att du är på väg upp igen! =D
jag hejar på dig!! kändisar är nice kan jag tänka mig, men du kommer få värsta toppenjobbet snart igen ska du se!

hehe, och joo..jag skulle nog inte vilja bli nedsläppt i sahara heller i och för sig, men där har jag redan råkat vara, så det kändes inte som jag fick sätta dit det på ställen jag inte vill till ;)

12:43 fm  
Blogger Ida said...

Haha, vilka flatiga filmer! ;D

12:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se