16 september 2006

ingen ormgrop varde här! :P

men jaa, ja, ja...
okey... jag fick väl hångel då då... erkännes.
men inte med någon av förut nämnda brudar (även om pojkflickans ex var lite mystisk i kontakten, gick armkrok lite mycket med mig, och vid ngt tillfälle när hon gick förbi höll handen på mig bakom ryggen o lekte så där med fingrarna med mina så det inte syntes för de omkring..weird. hon har brud på g tror jag. fast inte i stan..tror jag...weird!)

men eh....
hångel och hångel...
alltså..det var mest påtvingat, och inte....
jaja, okey. jag har gnällt för nära och kära om att jag har varit i desperat behov av att bli upphånglad av en brud snart, med mina hormoner som far runt som de inte gjort sen jag var 14 ens...men....alltså...hrm...ikväll...jag föll för grupptrycket typ.
det satt ju typ ett helt gäng i soffan o tjatade på att jag skulle hångla upp bruden, och hon stod där och såg på mig...vad skulle jag göra?
så ja, hångel blev det,
men det var...lite läskigt..hon blev väldigt på.
och jag ville mest hem och sova....
och så fick hon mitt nummer visst, för alla stod och tittade på o tjatade på att jag skulle ge det till henne..
hrm...fan ta lypsylbruden alltså!! som födde idén...
tänk om hon ringer! :S
det är inte alltid bra att vara snäll....

men ja, jag kan i alla fall checka av hångel med brud med tungpiercing från listan nu, märkte jag...

en annan mysko grej är att lyspylbruden frågade vad som var på g mellan mig och hetero-teaser tjejen...de är typ bästa vänner...så jag undrar vad saken gäller... jag erkände efter ett tag att vi visst hade hånglat innan sommaren (vilket hon MÅSTE ha vetat...), men som hon spelade mäkta förvånad över. o fortsatte pressa mig vad som var mellan oss.
jag tyckte hon kunde fråga miss heteroteaser själv, och sade att vad jag visste så var det ju inget. OCH att hon dessutom hade pojkvän och var straigh!
kommentaren?
"ja men om man bortser från pojkvännen då? tänkt inte på det, annars då?? och vaddå straight--är hon ju inte"
vilken hon själv säger att hon är...
hrmmmm...what is this now??

(och nu är jag ju jätterädd för att bruden som grabbade tag i mitt nackhår och körde in tungan i min mun kommer höra av sig... )

8 Comments:

Blogger ze7en said...

uppe sent tidigt eller tidigt hur man nu ser på det :)

undra om 'heterobruden' har någon som lobbar för sig...låter ju onekligen så!
och vem vet, du med dina skillz kanske har fått henne att joina the dark side ;)

8:24 fm  
Blogger Torpan said...

Hmmm, är våldshångel att föredra framför inget hångel? *filosofisk*

Heh, lösenordet för att jag skulle få skriva kommentar här läste jag som "screw"... fast det var "skerw". Get yer mind outta the gutter *säger till sig själv*

8:38 fm  
Blogger Mio said...

ze7en:
hehe, ja det vore ju nice om det var så ju! fast det är just det..jag fattar noll... :/ varför skulle hon vilja att kompisen lobbade för sig? hon har ju etablerad pojkvän och katt och säger sig dessutom vara straight? hrm...fattar noll... om det inte är ännu en heterteaser-grej, taken to the next level maybe?
OCH, hehe, not the dark side.. the good side, I can tip 'em over to the good side ;)

torpedo:
hahahahahaha!!! till och med min blogg-kommenterar site anspelar alltså på sex?! jeez...don efter person? fast...jag ÄR ju rätt oskyldig...eller...jooo, men nånstans är jag det.. SÄKERT.
och nej, så här i efterhand inser jag att våldshångel Inte är bättre än hångellöst. I'm a little in chock. ;P och upptäckte på qx att bruden tydligen har FYRA piercings i tungan.. inte en. jag vet inte...jag vill inte riktigt tänka på det.. det var lite mycket. i kombination med hennes...överfallande.it was like making out with an intensive boy again.. pang på, not so sensitvie at all, och scary..
jag vet..jag tycker inte synd om mig. har bara lite post-traumatiskt hångelsyndrom...

2:16 em  
Blogger wilda said...

våldshångel ÄR traumatiskt. du får väl supa ner dig med Baileys för att lugna dina nerver. ;)

Hur får man plats med fyra piercings på tungan förresten??

7:58 em  
Blogger ze7en said...

oooooh, typo, my mistake :)

11:33 em  
Blogger Mio said...

vreni:
I KNOW!! det bör man inte göra.. få plats med så många alltså.
..det kändes värre efter jag letat upp henne på qx o fått bildbevis på vad jag egentligen hade pysslat med under den kvällen...
vissa saker klarar man av bättre att hantera utan visuellt stöd..
och, det må inte ha blivit baileys som traumabehandling. men väl lite öl och vin..man gör så gott man kan, you know.. ;)

ze7en:
hehe, it is cool ;) it may look like the dark side, but once been you've there, you realize it's oooh so good ;P

2:45 fm  
Blogger ze7en said...

hehe I believe you :)

8:28 fm  
Blogger bruden said...

whee, mitt begrepp posttraumatiskt hångelsyndrom har alltså fått fäste i bloggosfären... (om vi utgår från att bloggosfären består av din och min blogg)

Jag har nog förresten inte hånglat med så många brudar som inte har tungpiercing.

1:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se