28 september 2006

pirr i magen och mys

jo men det känns faktiskt rätt så nice, gör det.
hon var sjuk och ynklig ikväll, men vi kunde inte låta bli att styra upp något i alla fall.
blev lite nervös på vägen dit, när jag upptäckte att det faktiskt var 4e gången vi sågs, som vi planerat alltså. plus första gaymötet då då..
jag hade tänkt att det var typ 2a, för det var ju inte så länge sen 1a gången liksom.
men det har gått undan.. vi har varit bra på att styra upp saker ;)

åkte dit till en liten febrig tjej med en kasse full med feel-good-saker, massor med godis, frukt, fin juice och halstabletter. sedan blev det filmstund (ja, vi lyckades faktiskt se en film den här gången) och mysigt sitta-nära-i-soffan-o-peta-på-varandra.
och det pirrar typ i magen..
och 3 långa långa kramar hejdå innan det var dags att cykla hemmåt i mörkret. och ett "vi hörs imorn gissar jag på ;) "
så det..det känns rätt nice!


och hon är söt till och med i mjukisbyxor och feber..det är ett gott tecken. *håller tummarna*

3 Comments:

Blogger ze7en said...

Det är ju precis sånt en annan söker efter...grattis så j*lva mycket ;)

9:40 fm  
Blogger Torpan said...

Jag är impad över att du fick komma i närheten när hon var sjuk, då gillar hon verkligen dig! ;) Och vad härligt att det känns så bra, är ju början på en riktigt bra höst här för dig.

1:45 em  
Blogger Ida said...

Thinga are going well for fröken Tess, hör jag ;D Yay, mys i höstrusket är precis vad både du och jag behöver ;)

3:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se