21 september 2006

pointless tidsfördriv

Ibland är man lättroad... t.ex. när man stannar hemma från skolan för att man är sjuk och tänker plugga.. Det börjar bra...surfar bloggar och fastnar på riktigt djupa och meningsfulla sidor som t.ex. www.blogthings.com.

You're a Kissing Expert

You're a kissing pro, but it's all about quality and not quantityYou've perfected your kissing technique and can knock anyone's socks offAnd you're adaptable, giving each partner what they craveWhen it comes down to it, your kisses are truly unforgettable
What Kind of Kisser Are You?

hahaha, yeah I know, I know, I've heard before ;P
nej....nu får jag banne mig ta och plugga lite...
dags att lära mig något nytt ;)

2 Comments:

Blogger Torpan said...

Awwww, du med? Säkert tjejbaciller :P Krya på dig!! Hmm, jag gjorde det testet med, jag blev "shy kisser"...

8:54 em  
Blogger ze7en said...

Jag blev ocksa shy kisser...

"You usually don't make the first move when it comes to making out
But you've got plenty of intensity in return"

not too shabby :P

11:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se