18 september 2006

aah...

men se där ja!
och så blev gaystudenterna ännu lite mer spännande...
en brud som jag precis börjat snacka lite lite med på nätet dök upp ikväll för första gången. eller nej, men för första gången när jag var där, och det är det som räknas haha ;P
inledande kommentaren var inte "hej" som brukligt brukar kunna vara, utan "är du den jag tror du är?"
vilket är en rätt kul öppning.

först snackade vi inte så mycket, utan alla snackade med alla, och så var det komma-ut-historie berättar kväll. fick i alla fall alla att fnittra, henne included. så jag var nöjd.
men sen så fastnade vi mot slutet i en lång diskussion och glömde bort det där som är brukligt, att bryta ögonkontakten ungefär var tredje sekund (suck och stön...det är en trist grej det där). utan fastnade istället i både ögon och diskussion, tills någon bredvid avbröt och det var dags att gå hem...kändes lite som att vakna till igen när de avbröt, så som man gör när ljuset tänds i biosalongen..

hrmm..jag skulle kunna tänka mig att se mer av henne tror jag...
och inte 21 heller, utan faktiskt ÄLDRE än jag... vilket could be nice for a change!
fast ja...inte för att jag tror det då, och så vet jag inte hur bra det är att ragga i alla queersammanhang man hamnar i...raggfria zooner kanske är bra att ha åxå...i och för sig...
ääh, så viktigt är det inte med fria zooner förresten.. och time will tell!

UPPDATERING:
YEAH BABY!!
så kommer jag hem och hon skriver till mig på qx. o säger att det var riktigt kul att träffa mig irl, o att det var kul med så mkt nytt folk, och att det kanske kan bli en trevlig höst punkt punkt punkt
WOHOO, that's niice!

UPPDATERING 2:
precis efter "yeah baby":et kom en förfrågan om min msn =D
sen snackade vi till kl halv tre i natt...
yeah nu är det lite kul här ju!!
galet trött idag, men nyfiken, och förtjust!


4 Comments:

Blogger Torpan said...

Haha, way to goooo!! *hejjar med pom poms o köret* O raggfria zoner? Det är lugnt, kör på dina straighta kompiskretsar som raggfria zoner. :P

11:22 em  
Blogger bruden said...

Håller med torpis, är man gay så är livet fullt av raggfria zoner som det är. Kör hårt! (och det verkar du ju göra... har inte sett maken till flow sedan 2002)

10:41 fm  
Blogger ajja said...

Håller med torpis och bruden. Och lägger en väl inriktad spark i röven.. Hon verkar va nått ju :)

12:29 em  
Blogger Mio said...

bruden:
hehe, making up for lost years ju! ;P

o ajja o torpedo:
tackar för peppning o pompoms haha, I'll do mi best ;)

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se