22 september 2006

pirr i magen...

...I'm a little scared....
fast på ett rätt så bra sätt, typ skräckblandad förtjusning...
fast fortfarande rädd.

bjuden hem till henne imorn på middag. det känns lite stort...
hemmadejter är stora. eller så är jag fjantig..
men jag är inte van vid dem, mer van vid träffas på stan, på ett fik, i en park, ute, på en bar, på en privatfest, på en klubb.
hemma känns så stort, och lite läskigt, fast bra..
fast det gick ju bra sist, på "video-kvällen"
fast då snackade vi ju nonstop i 5 timmar.. tänk om jag inte har något mer att säga nu haha, mind goes blanc.. eller, äh, alltså, vi har ju snackat mer än de 5 timmarna.. det har ju råkat bli en rad med timmar i sträck på msn åxå..

hrm...vad är det med mig?
liten.... med fjärilar i magen. fast på ett annat sätt än förut tror jag..
och åxå jätteglad.

fast det skulle underlätta att hålla nån handen när jag beger mig ditåt och ska ringa på dörren....

8 Comments:

Blogger ajja said...

Jo men det är väl klart tess, ta med den nån att håll ai handen in på dejten åsså så blir det en magnifikt rolig kväll ;)

Retas litte bah.. *s*
Det här kommer gå fin fint ju!

12:46 em  
Blogger Mio said...

hahaha, eller hur! liiite kontraproduktivt kanske... ;P
eller åxå ringer jag på dörren, bekänner at jag är nervös, och frågar om jag får hålla henne i handen.
could work that too..

12:56 em  
Blogger bruden said...

heh, ungefär som snygga karismatiska bruden behövde mig att hålla i handen för att ragga på blondie...? ;P

Du har inget att oroa dig för ju, du har ju flow och då går det aldrig fel. Men du bör nog förbereda dig på hångel. Hemma = hångel (minst).

2:47 em  
Blogger Torpan said...

oOo, hemmadejt är ju najs! Sure, det är pirrigt, men som bruden säger, hångel är i stort sett garanterat. She liiiikes youuu! :P

4:36 em  
Blogger ze7en said...

Hehe helt klart något stort på g :)
Inte för att jag tror att du behöver det men Good luck med ikväll :)

12:46 fm  
Blogger Ida said...

Darlo, nu vet ju jag hur det gick och så, va. Men du vet, ta chansen!

6:47 em  
Blogger Mio said...

ida: hahahaha, nu måste jag ju uppdatea bloggen jättefort! annars kanske folk svär på mig här...
men due... det ser lite bra ut nu =D jag tror det gör det.. faktiskt.. msn I löve!

9:54 em  
Blogger bruden said...

ja passa dig innan vi börjar svära... uppdatera!!!

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se