12 oktober 2006

postponed

nope, inget hångel idag.
kvällen blev uppskjuten tills imorgon. men for good reasons.
hennes bästa vän, som nu är hennes föredetta pojkvän, men som brukade vara hennes föredetta flickvän behövde hennes hjälp och stöd väldigt mycket ikväll. av väldigt legitima skäl.
så det är okey.
och eftersom det kom ett mess med en väldig massa förlåt i, och viiiilll du ändå se mig igen..? så gissar jag att det inte är något jag ska ta som en personlig dissning.. eller?
vi ska köra på imorgon istället.

och åxå, aj som faaaan, fu***** k** f*** h****** vad det gör ont i örat just nu!
meeeen, nu har jag bara ett hål kvar att ta! =)
och åxå, en lärdom till den gången det ska tas; förstora örhängen KOMMER inte att gå i, hur mycket våld du än brukar. ta det lilla, oavsett att det inte matchar de andra. en timmes intensiv smärta och ihärdiga försök ger ändå inte resultat. eller åxå..använd stärre säkerhetsnål..

ja..då har vi lärt oss något idag åxå. och så sover jag på andra sidan inatt...

8 Comments:

Blogger Ida said...

Klart du inte ska ta det som en diss!

Haha du kommer sluta som en nåldyna du, Tess ;)

11:18 em  
Anonymous Anonym said...

"..hennes bästa vän, som nu är hennes föredetta pojkvän, men som brukade vara hennes föredetta flickvän.."

Jag tänker och tänker, men får inte ihop det...

Hoppas annars att det är lugnt att du numeras länkas från min länklista över dagliga bloggbesök!

12:31 em  
Blogger bruden said...

Jag gillade den formuleringen så mycket att jag var tvungen att citera den för Tofflan, de du. Fast rent logiskt borde han väl fortfarande vara hennes före detta flickvän? En flickvän kan ju förvandlas till pojkvän menar jag, men en före detta flickvän borde väl vara det i all evighet? Fast då skulle det inte bli någon formulering för mig att citera förstås.

Förresten drömde jag om dig häromveckan. Du såg ut som hon den mörkhåriga bruden i teliareklamen.

12:53 em  
Blogger Mio said...

anna: hehe, ja alltså, det är en föredetta flickvän som håller på att transformeras till en pojke nu. men joo, jag brukar få en del förvirrade blickar när jag ska förklara vem det är jag talar om ;O
och det är alldeles väldigt lugnt, länka på du =) och välkommen!

bruden: ooh, de du! jag både citeras och dröms om alltså. niice ;)
då får vi väl hoppas att det var en bra dröm då haha. och hårfärgen stämmer nog rätt så bra överens med telia-bruden. tänk vad du kan du ;)
och, så klart du har rätt. det är ju en föredetta flickvän fortfarande. men det syns bara inte på honom längre. och, jag gillar åxå formuleringen, det blir roligare att säga så ;) folk reaktioner är alldeles väldigt mycket roligare att se på när man säger så

1:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har alltid aktat mig för för stora örhängen!
;)

5:24 em  
Blogger ze7en said...

Jag vrickar hjärnan av att bara läsa meningen, men it's all clear to me now :)

Att drömma om bloggare kanske har blivit senaste trenden :)

Hur många hål har du i örat nu egentligen?

9:32 em  
Anonymous Anonym said...

yeah. tur att man inte har hål man skapat själv :)

10:27 em  
Blogger Mio said...

kim m: well, det är ju inte stoora örhängen, inte så att jag tänjer eller något.. that's not my thing. bara liite större än vad som gick i ett egethändigt taget hål ;)

ze7en: hehe, bra att det är all clear, brukar ta ett tag innan det blir det ;)
nu har jag... *räknar* ett hål i höger öra (ska till ett till där nere), tre hål i vänster öra där nere, och ett i vänster öra där uppe. så inte SÅ många ;)

petra:
hrm. varför är det tur? same thing som de man gör på salong ju, bara lite mer sport över det ;)

5:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se