08 oktober 2006

trafikfara?

yeah I know...
när jag säger att jag kaaanske kanske lite typ eventuellt möjligen helt händelsevist skulle hålla på att kanske bli lite smitten kitten, kanske.
och ni säger att det är du!
ja jag vet, det är ni som har rätt då.

insikten slog mig kanske inte helt från en blå himmel, när jag cyklade hem igår från att ha spenderat större delen av dagen sittandes i en av stadens parker, nere vid ån, på en brygga, med henne. insikten slog mig när hon hade kissed me by-bye och jag cyklade hem. insikten slog mig när jag hela tiden glömde bort att det fanns bilar i världen.
ungefär då slog insikten mig. även om misstanken funnits där, så blev det lite mer tivellöst då.
det är egentligen ett under att jag kom hem i ett stycke.

seriöst! jag vidmakthåller, jag skulle behöva i alla fall en termins uppehåll från skolan bara för att dejta och upptäcka livet igen utifrån en annan vinkel.
sitta inne med en hög med böcker när fokuseringsförmågan är noll, eller enkom riktad på tjejer och allt vad som är med dem... yeah right, how were you thinking when you thought that was gonna work out lixom...

oooch, det räcker med att vara sjuk nu!! nu får hostan ta mig tusan GE sig. jag vill hångla upp henne ordentligt.. typ..nu..

4 Comments:

Blogger ajja said...

Oh hell, skit i hostan!!!!! Ni har redan varandras baskilusker genom pussandet för faaan!!

4:42 em  
Anonymous Anonym said...

Verkligen fruktansvärt dålig stil av hostan att hålla sig kvar så ihärdigt. Den måste ju fatta att du har bättre saker för dig *tycka* ;)

4:42 em  
Blogger ze7en said...

Har du försökt varm cola och whiskey? Jag funderar på att testa det själv...fast type cola och absint istället för jag har ingen whiskey...
Cough, I command thee, go away!

9:02 em  
Blogger Ida said...

Aaaw, smitten kitten! Jag inser ju nu att jag är jävligt smitten kitten, men det känns ju mindre kul med tanke på omständigheterna... :/

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se