11 oktober 2006

tomorrow, tomorrow, is only a day away

yee-haaa!
nu har hostan nästan nästan nästan lagt sig!
fiiinally!
men, tror du inte man går och får mens då istället... ibland undrar man om gud straffar en för syndigt, lesbiskt leverne...
fast är det så, ja då må det vara hänt ;P
and, probably not. my god is all for the gay and the merry.
and this too shall pass!

och imorn ska jag antagligen träffa henne. now wohoo, that is nice!
känns helt plötsligt som det var alldeles otroligt länge sen jag såg henne, och scheman, sjukdomar och annat sugigt som kommit i vägen.
förväntan och pirr i magen som byggts upp, och längtan..och saknad. jag har faktiskt saknat henne, fast det är så tidigt..
och de senaste gångerna vi har träffats har det ju varit en del fysiska förhinder around som sagt. två sjuka och hostiga tjejer.. yeah, det begränsar liksom hångel-möjligheterna a wee bit...
now, pussar och kramar är åxå alldeles väldigt nice! absolut.
men imorn!
imorn vill jag ta mig tusan hångla upp henne mot en vägg för allt vad jag har!
minst..
och hoppas att allt klaffar..

nu ska jag ut och se om jag är "man" enough to fix my bike haha..
tvekar, men eftersom det råkades nämnas för kompisarna, och jag nu har fått rollen som både tekniskt kunnig (HAHAHA! oh the irony..) och den som kan meka och laga grejer...så är det väl bäst att jag går ut och lär mig...
gäller att hålla skenet uppe ;P


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
uppdatering:
yeah yeah yeah, well okey, fine! I'm not man enough att byta ett cykeldäck.. whatever.. men det satt ju så jävla hårt jue!! och jag hade inte rätt verktyg... skulle behövt en sån där..en sån där....eh...pinne med ett hål i... typ...en..skiftnyckel med stängd hylsa.. (?)
and also, I'm soo not good at failing... ;P

8 Comments:

Blogger pseudonym said...

Jag är imponerad att du överhuvudtaget vet namnet på en såndär "pinne med hål i". Själv klarar jag knappt av att pumpa ett cykeldäck.

För övrigt är jag fruktansvärt avis på dig. Jag vill också ha nån att hångla upp mot en vägg.

6:48 em  
Blogger Mio said...

hahaha, ooh, men nu ser du, nu känner jag mig genast mer tuff och teknisk!!
trots att jag inte ens fick av hjulet, än mindre på däcket ;) så man tackar man tackar!
(och åxå hoppas jag att det är rätt benämning på den där pinnen med hål i.. en kan inte lova..)

6:52 em  
Blogger pseudonym said...

hehe, äh.. Även om det inte är rätt så låter det iallafall bra

8:32 em  
Anonymous Anonym said...

Mens är definitivt djävulens påfund. Definitivt. Det kommer säkert klaffa o jag hoppas du har stadiga väggar. :P

Sist jag försökte mig på det där med cykellagande tror jag att jag bändade av däcket med hjälp av en skruvmejsel. Fast sen kom jag inte så mycket längre, krånglade på det igen o ledde den till cykeldoktorn istället, haha.

9:04 em  
Blogger ze7en said...

Jag har lagat manga punkor och bytt slang manga ganger...skeppa ner cykeln hit sa fixar jag den :P

Varfor bara en vagg forresten? ;)

9:51 em  
Blogger Mio said...

ze7en: åhå, imponerande minsann!! (and also, flatpoäng for your collection ;) haha)
och en vägg hehe..
jaaa, men det är ju grymt tändande att bli upptryckt mot en vägg och super-upphånglad ju hehe.. ;) så...när jag tänker på det så kanske jag snarare borde få henne att hångla upp mig mot en vägg...

10:00 em  
Blogger Ida said...

Haha, jag har också lagat punka flera gånger! ;D

Och det där med mens.. Klart trist, men det finns ju ngt som kallad tamponger och då brukar man ju kunna sexa loss hyfsat bra ändå, även om det reducerar ett och annat. Hahahha

3:21 fm  
Blogger ze7en said...

yay! flatpoäng till mig :P

Ni kan ju turas om och använda alla väggar som finns tillgängliga :)

Ida, tanken har slagit mig, liksom hur gör man när någon har röda veckan...I guess I know now :)

9:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se