17 oktober 2006

utklädd/uppklädd

hrm...
jag hade ju tänkt att en kavaj skulle göra susen för hela grejen, ta bort lite fokus och låta mig komma undan med att smyga dit i baggy-byxor..
men nej.
i och för sig jag själv som inte lät mig komma undan med det dock.. men ändå.
en koll i spegeln imorse, och sen tillbaks in i garderoben..till riktiga byxor och borstat hår..
och har upptäckt tankegångar hos mig på att skaffa en brorsch (?) till kavajen.
en sån där som glittrar och gnistrar.
en sån där som är vuxen..
EN BRORSCH!!
det är fan illa det här!

well, så länge det är converse som skymtar fram under jeansen, och inte filt-tofflor, och så länge det är en kavaj och inte en hemma-färgad kofta, så länge jag rufsar till håret så fort som sessionen är slut...
well, så länge får det väl vara lugnt I guess ;P

men lite rädd blir man...

dagens låt: Tekla - här (behöver du inte va nån annan)

"men här, behöver du inte va nån annan, här behöver du inte va nån annan , här behöver du inte va nån annan, här.... och alldeles bredvid, du ser på alla andra människors väg. du går förbi, som en av dem. fast åt ett annat håll...åt ett annat håll."

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

*dun Dun DUN* Så är det!! Vuxenheten kommer automatiskt när man närmar sig examen! *logiskt* Tur att jag har maaaassvis med år kvar! :P Kan du inte köpa en cool pin istället? Jag har en fin; "Caution: I can go from 0 to bitch in 6.8 seconds" eller "I drink to make you interesting". Då har de små liven nåt att fundera över under sessionerna... *oskyldig*

6:43 em  
Blogger ze7en said...

Om jag nagonsin gar till en psykolog sa hade jag bra garna hellre velat ga till en med en personlig stil an en med stel kladsel.
Man vill ju utbyta tankar med en person...inte en stereotyp.

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se