13 januari 2007

fånleenden, småkåta blickar, och gamla span

oavsett vad historian om Tyskan kommer leda mig, så har hon gjort ett sjutusans jobb med att få upp humöret mitt igen.
även om fånleendet inte är den mest smickrande formen av leende, eller den lite lätt konstant småkåta blicken är den form av blick som gör att folk riktigt ser vilken intelligent och medveten varelse man faktiskt är, så kan jag stå ut med att se ut så...
och jag måste ge henne cred för att få mig, m-i-g, att inte vilja hångla med andra, utan att ens ha träffat henne... det kanske är dumdristigt i och för sig..eftersom jag missar...3 månaders potentiella hångelupplevelser over this, om det nu inte fungerar när jag åker dit i februari.. men det får det åxå vara värt.

inte ens när L. börjar skriva och det låter i stil vi-måste-ses-snaaaart-och-fika-det-var-ju-jättelänge-sen-nu? byter fjärilarna i magen uppmärksamhetsfokus. inte ens då.
inte heller när miss Red, tjejen som startade hela karusellen för mindre än ett år sen och förförde ner mig i sängen på ett dröm-scenario sätt, börjar med poetiska ord och lockande hintar - inte ens då..

jag som kört lite väl mycket på 3-spans regeln det senaste året, droppar allt för en tös jag inte ens sett face to face...
visst fångade L. och Distansbruden (HAHA! ...distans har fått en helt ny betydelse nu..) mitt fulla intresse även de, men det är annorlunda nu.. Jag gör saker nu jag aldrig gjort eller någonsin tänkt att göra för någon...
och hon både förvirrar och fachinerar konstant...
bergochdalbane-känsla i magen.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man ska satsa stenhårt på saker som får en att fånle! kul för dig tjejen :D

9:22 em  
Anonymous Anonym said...

hejsan tess! har precis läst igenom hela din blogg (tog ett antal timmar) och jag älskar den. Känner igen mig så mycket att jag får rysningar även om jag inte kommit så långt som du gjort. Dessutom älskar jag klänningar och kjol så där skiljer vi också oss haha. Hm, however, underbart! fortsätt delge oss dina vilda äventyr, de inspirerar!!

7:10 em  
Blogger Mio said...

malin: *big smile* i will, jag ska satsa allt jag kan :) thank you, tjejen!!

och cec: - ooh, tackar! väldigt hedrad att du gillade bloggen så mycket att du läst igenom den från scratch =) och jättekul om jag kan ge igenkänning och inspiration!

8:18 em  
Blogger Torpan said...

Jag måste hålla med om att tyskans största bedrift ändå hitintills är som du säger att fixa upp ditt humör snabbt. O fan, ditt humör är än bättre än under Lperioden. Så glad för dig stumpan! *kram*

12:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se