18 december 2006

so maybe I should just wish for death by a meteor then....


det är lite mycket just nu. på alla plan. jag är sliten, deppig och trött inuti.
skolan är stressig.
"jobbet" är svårt, och ger ingenting betalt. och då menar jag ingenting. och det är inte ens volontärt.
kärleken, vet ju alla här som läser hur det står till med haha. men kan väl sammanfattas med olycklig.
fysiskt...vet jag att det är en grej jag skulle kollat upp i början av hösten. en återkoll som de glömt kalla till. som jag inte vågat ringa om. det är läskigt, och jag är rädd. rädd för att det inte ska ha gått över. rädd för att jag inte orkar med ett brev till där de fortfarande inte vet.
familjen - är så som familjen alltid är. det är inte så bra...
och ekonomin.... jag har alltid varit den ekonomiska typen. haft koll och goda marginaler. hösten har inte direkt gynnat det nu. jag har inte mått bra nog att orkat haft koll. och inte haft tid heller. såatte...det var en rätt så stor chock när man i siffror läste "pank" på kontoutdraget idag.
mina sista pengar gavs till en dam som sålde rosor på stan för hemlösa barn i bulgarien. jag ville egentligen inte ens ha en ros. jag ville bara att barnen skulle få pengar... jag hoppas de får dem... annars så såg väl hon i och för sig åxå ut att behöva dem.. och då visste jag inte att det var mina sista pengar heller.

either way - life sucks sometimes.
hard.
såatte...yeah, maybe I should just wish for death by a meteor then.
nu i juletid - är det tomten man ska önska till då eller?

jag vill hem!! till mamma. nu...
"jul-lovet" kan inte komma lägligare.

8 Comments:

Blogger Anna said...

Om du var här.. eller jag där.. så skulle jag ge dig en stooor kram nu!!

8:14 em  
Blogger ajja said...

*storasyrrepusspåkinden* aj now.. lie sicks bäd i bland.

8:54 em  
Anonymous Anonym said...

det later ju inte allt for ljust det dara :/
hoppas att ett lov hemma pa olandet far dig att ma battre!
sa snall som du ar sa borde ju din goda karma kompensera upp for all skit pa sistonde.

*bamsekram*

11:04 em  
Blogger bruden said...

*kramar* Det går snart uppåt igen... :)

11:30 em  
Blogger bruden said...

(och det säger jag inte av rutin utan för att det känns så)

11:35 em  
Blogger Torpan said...

*kramar* Men gumman då! Ta det lugnt o ladda upp batterierna nu över jul o hoppas det smyger fram ett leende på de där läpparna snart!

3:03 fm  
Blogger Mio said...

ni är så alldeles väldigt fina, allihopa. och sånt spelar roll! ville bara säga det.. =)

9:47 fm  
Blogger wilda said...

*kramar i massor*

jag hoppas du får en skön jul ändå, och att det nya året för med sig massa braiga saker så du kan bli gladare.

peace out dude! =)

7:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se