22 december 2006

objects on the screen should be closer than they appear...

jag funderar på om det egentligen borde vara tillåtet att skicka sms vid läggdags beskrivandes vad man vill göra med någon där och då. speciellt om man bor i ett annat LAND och dessa saker involverar detaljerade beskrivningar om hur man vill hångla upp någon passionerat mot en vägg...
KAN jag sova nu?
nej just det...

sen borde det egentligen möjligtvis förbjudas att spela gitarr för folk (som exempelvis jag) över telefon, om man är långt borta och inte omedelbart kan ta hand om alla de känslor och fantasier som ett sådant beteende väcker. eftersom folk som spelar och sjunger för mig trycker på a-l-l-a mina knappar. samtidigt.
t.ex. räckte det att veta att L. ägde en gitarr för att hormonerna skulle svaja till lite extra. och min oskuld förlorades en gång i tiden till en killkompis som spelade gitarr och sjöng "brown eyed girl" för mig. och oddsen är stora att oskulden förlorades redan där och då, samma kväll. men jag minns inte riktigt..

man bör inte vara söt och sexig om man är långt borta. och jag kan ta mig tusan inte låta några hormoner svaja igång för nån brud som bor ända borta i världens ände, eller i alla fall på andra sidan havet. och som jag dessutom har en skräckblandat förtjust inställning till. nehej det går ju inte!
men måste hon jobba så hårt och detaljerat för att sätta igång hormonerna eller??!
jag kan inte so-ova...

4 Comments:

Blogger Torpan said...

Haha, jag håller fullständigt med dig! Folk borde inte få vara charmiga över telefon om de inte är inom 2 tim bilresa. Max! Jävla pitebo...ööh... tysklandsbo *hrm* Jag slipper iaf detaljerade sms, vi är bara gulliga mot varann, haha!

1:58 fm  
Anonymous Anonym said...

jaaaa, jag vet

arghhh... men snart är jag hos henne
andas näraq
nära
framför brasan
hon längtar och jag längtar

7:02 em  
Blogger Mio said...

torpan: hahaha, precis! jävla pite-bor och tyskar! jag tycker du ska åka o hälsa på henne!! I really wanna too...

karro: ooh, vilken tur du har! :D jag hoppas ni får det så så så mysigt tillsammans! brasor, kärlek och längtan.. I wanna too....

1:45 em  
Blogger ajja said...

"brown eyed girl"

muahahaha. DEN låten har fått mig i massor trubbel *s*...

s l ä p p alla spärrar nu! Nästa ggn du bloggar ska va från jävla frankfurt eller nått ;)

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se