19 december 2006

them girls, oh them girls...

tänkte börja meddela att jag än så länge inte fallit offer för död genom meteor-nedslag. och att det känns ganska bra att inte ha gjort det åxå.
även om det så klart vore ett coolt sätt att go, once you're going, så tänkte jag nog stanna kvar ett tag till. jag räknar kallt med... sisådär 60 år till, plus minus två.

jojustdetja. ha jag förresten någonsin berättat att en ung dam vid namn L. förvirrar mig?
nähä....
well, idag "hej snygging"-ade hon mig på mailen appropå ungefär ingenting.

och tyskan förresten...
hon kommer inte kunna komma på nyår, för att biljetterna har stigit i pris. det gör inte så där jättejättemycket även om det vore en kul grej och hon är söt... och rocker.
däremot är det alldeles väldigt kärvänligt... det är baby, älskling och "jag behöver dig" hit och dit. och vi ska byta julklappar, och hon drömmer om att få kalla mig sin flickvän. och det har gått 3 veckor nu. av msn-prat.

såatte.... man skulle ju lätt kunna tycka att det är lite av två extremer här va.. och att de kunde rubb off a little on eachother..
men ja, man kan ju faktiskt inte få allt här i livet tydligen. och jag kommer få en hårfön i julklapp, och det är ju åxå bra. man kan ju kanske inte begära mer just nu.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill faktiskt ha en håårföön, kan du tänka dig att trollhåret inte har det. pööh, och jag lär inte få det i år heller.

Duehm, L... Du borde säga åt henne att sluta, eftersom det absolut inte hjälper dig på nått sett. Men ja vet, nånstans i den sjuka lilla hjärn vill man ju höra det. Fast det inte hjälper.

*kramapåmassor*

8:35 em  
Anonymous Anonym said...

Nu har jag smygläst din blogg å vill bara ge ett litet råd... Se till att hon inte är typ förföljelsebenägen... Jag åkte å träffa en brud i somras å mjo, hon tog sig till å med till sverige sen å kärade ner sig totalt... :/ Men, kör hårt å ha kul ändå! ;)

8:47 em  
Blogger Ida said...

Oj, tyskan skrämmer mig... Och L irriterar mig.

1:42 fm  
Blogger Mio said...

ajja: mjoo...jag borde kanske det. meeeen...well, varje gång tror jag att hon slutat, o så wham-bam så kommer något jättesött!..och jag tycker om det, jag blir knäpp av det, men..men åxå glad. och jag tror jag blir lite mer avtrubbad av det för varje gång det sker. ...och så tror jag att jag kanske just ljög nu, om jag tänker efter.. hrmm...

fröken t: oh, trevligt med smygläsare som lämnar spår efter sig :D
tackar för rådet, och det ska jag absolut se till att följa. skulle det vara så blir den där long distance grejen plötsligt jättefördelaktig ;) det märker vi..

garmonbozia: yeah darl' I know, my point exactly..men ändå. fascination finns åxå med på ett hörn. eller två..eller tre..hur många hörn får man ha?

7:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se