10 januari 2007

I'd go the whole wide world....

ibland skyller jag allt på filmen "stranger than fiction"...
hade det inte varit för det att de spelat wreckless eric's "whole wide world" i en mycket romantisk scen där, ungefär timmen innan Tyskan frågade mig om jag inte kunde komma och fira nyår med henne, så hade jag det kanske inte varit såhär.
jag minns att jag tänkte att - "jisses! tsss..neeej gud, jag kan ju inte åka till Tyskland, my god no!" när hon frågade - och så poppade låten upp i huvudet som soundtrack då..och ingenting var längre självklart.
en hint av ödet?
eller är jag väldigt lättpåverkad av media ;P
jag är medveten, oh so medveten, om att det antagligen är det sistnämnda som gäller.
men skrockfull som jag är, så måste jag testa ändå.
I don't get that damn song out of my head!!

att det sen spenderas mellan 2-6 timmar framför msn per dag, att jag är lätt orolig över reaktionen från pappa när han får telefonräkningen (men nu är jag i alla fall 40 mil från honom, so I wont hear the scream), att mobilen måste tankas på hela tiden, att jag går runt och fånler mest hela tiden, att jag både somnar och vaknar till sms från henne... - det kan ju påverka med.

så, jag tänkte väl mest säga att jag bokat flygbiljett nu....
and did I ever tell you I'm terrified of flying?
...jag undrar vad hon egentligen gjort med mig, och hur hon gjorde det...

7 Comments:

Blogger Torpan said...

Wiiiii! Fan vad coolt!!! När åker du då? Åh, vad jag håller tummarna för att det klickar live också, men det lär det göra, det har jag inga större förväntningar på att det inte gör. :D You're lovely!

1:11 em  
Blogger bruden said...

Yess, det var på tiden! När bär det av?

2:16 em  
Anonymous Anonym said...

Fan vad coolt. Måste fan säga att du har inspirerat mig :)

2:35 em  
Blogger Mio said...

hihi, tack till alla för mkt fina kommentarer och stöd! (jfr. "du är galen - stanna hemma med dig!!")

det bär av 16-20 februari som först dock, men nu är det i alla fall fixat! I'm gooooin'!!

och mary, oh, det är ju finaste komplimangen man kan få ju! :D tack!!

and, hehe, torpan? - nu är det din tur med tycker jag ;) get goin'! ;)

4:10 em  
Blogger pseudonym said...

Grattis! Man önskar ju att man var lika modig som dig ^^

9:27 em  
Blogger Ida said...

Grattis! ;D Det kommer gå vägen!

11:40 em  
Blogger ajja said...

Ja dom jäklarna kan göra så att man vrider huvet av sig i bland *s* att fråga sig " vad gör hon me dmig" är väldigt dumt... svaren är ofta inte kloka ;)

Grattis lillan.. muahahahah! :)

4:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se