26 december 2006

was ist das?!

vad som började som en kul grej, börjar nu förvandlas till pirr i magen.
och jag undrar vad fan som hände egentligen...
är jag fel-gängad? jag kan inte bli smitten kitten i någon som bor i världens ände!! ska jag nödvändigtvis ha någon på distans så har jag ju ett par att välja bland i svenska städer, och ännu hellre, i hemstaden. men nähä...
man kan undra vad som gick fel när man alldeles nyss hade en söt blondin med ekorrögon som man vet att man bara behövde ta lite på armen så vore ens lycka gjord. men nejdå, självklart väntar mina hormoner med att kicka in tills det droppar by en liten rocker-tyska, och först DÅ svänger de igång, ordentligt..
jag är inte så bra på att ta den enkla vägen, har jag märkt. visst, det har väl sina fördelar åxå, absolut. man känner sig stolt och växer lite med varje utmaning i livet. men kärlek och TYSKLAND - wtf??!...jahapp...jo så kan man ju åxå göra...
och jag som flinat gott åt förälskelse över nätet, och tänkt att det växte jag ifrån när jag var 17. yeah, jo jag känner till att gud har humor. han visar den väldigt ofta..

när jag kände att det börjat gå inflation i kyssar via sms så wham-bam kom natten till julafton.. och trots att varken hon eller jag gör sådana där saker, och jag inte ens visste att man kunde göra det via sms, och det låter rätt så löjligt, så ja..var det en rätt så väldigt bra inledning på julaftons första 3 timmar, och lämnade två nöjda, glada och trötta tjejer, dock i två fucking olika länder..

oh beat some sence in me, anyone?? jag tror jag gav bort mitt sista i julklapp..

6 Comments:

Blogger ajja said...

men ååååååååååååååååååååååååååk NU DÅH!!!! *iiiiiiiiiiih*

4:33 em  
Blogger Mio said...

hehe, men jag skaaa ;) tror jag. fast i februari... lååångt bort från december :/

8:00 em  
Anonymous Anonym said...

Nej, inte februari..åk och fira nyåret med henne..!! Går det åt helvete, så är det ju bara att åka ut till flygplatsen, sova där och ta första planet hem :)

Jag undrar en sak...Är det helt hemskt att vilja ragga på en brud med pojkvän? Jag VET att jag skulle lyckas med bruden i fråga, men det känns så respektlöst..Men ändå, så mjuka läppar..och allt det där andra..Ögon som jag helt och hållet förlorar mig i..
Det har gått så långt att jag nu inte ens klarar av att INTE flirta med henne..det går per automatik..Och hon har bjudit hem mig till henne ikväll.. Hm..

11:20 fm  
Blogger Mio said...

just me: oooh, oh I wanna...yep I do. men det är helt galet dyrt och jag är bortlovad på nyår :/ men, jisses vad jag skulle vilja börja året med henne...

nu till flickväns-pojkvänsfrågan: jadu, jag förstår hur du känner det - sånt där är knepigt! man får lätt dåligt samvete, men Egentligen är det ju mest den andra tjejens ansvar, det är hon som har partner, inte du. det är hon som har någon att ta hänsyn till, även om man så klart känner ansvar själv åxå, och det ju så klart är cred att inte ragga på taken ones. men hon verkar ju flirta med dig åxå, vad jag förstår. så det är ju inte du som ondsint förför en oskyldig tjej...
flirta är ju dessutom en sak, om hon nappar på det så är det ju hennes val inte ditt..
personligen så tycker jag inte om att stöta på någon som har partner, men jo..det har hänt, eller..snarare så att de har raggat upp mig. jag har haft dåligt samvete efteråt, men det är ändå deras val först och främst. bjuder hon hem dig..och du vill, så..ja..annars, prata med henne om det, hör vad hon har för tankar kring det egentligen. hon måste ju vara på det klara med att det är hon som har ansvar för sin pojkvän, inte du.. :/

2:23 em  
Blogger Fjaellet said...

kärlek och tyskland - neeeeeeeeej! hihi

3:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack för dina ord..ja, jag tänkte lite som du, att det är ju hennes sak-inte min- att ta ansvar för deras förhållande. Och att sitta där med henne alldeles nära och prata, lära känna henne, gjorde ju inte direkt saken lättare, men jag har kommit fram till att det trots allt inte är värt att eventuellt vara anledningen till att ett förhållande går sönder..Det får de klara av utan mig isåfall.

Tror du inte att dina vänner skulle ha överseende med om du for till Tyskland på nyår? Kanske inte, vad vet jag, men DU måste ju göra det du vill..eller hur? Och vi vet ju alla vad det är:) Så, iväg med dig nu, fixa bussbiljett, ring ett åkeri eller skramla pengar till flyg genom skönsjungande musik på gator och torg!

4:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se