19 januari 2007

how does it get this big??!

jag måste snart fundera på att omvärdera det där om att jag inte tror på att man kan bli kär över nätet. eller jo..jag vet.. jag har väl börjat göra det, men inte fullt ut..
god - how can it get this big????
hut kan man spendera 10 timmar i cam i följd, plus telefon på det då och då, för att få höra någons röst?
hur kan man både somna och vakna med henne i sina tankar utan att man setts?
och däremellan drömma om henne hela nätterna?
bli förvånad över att hon inte är där när man vaknar?
and she doing the same?

how does this happen?

och utöver detta finns det inte en natt jag inte somnar utan att ha hört mobilen pipa fram ord från henne det sista jag gör, och inte en morgon när jag inte vaknar i gryningen av att hon sms:ar de sötaste godmorgon-sms jag någonsin sett när hon åker iväg till jobbet och jag fortfarande sover kvar i sängen några timmar till..

...jag är nervös...det liksom måste bli bra när vi ses. det bara måste det!
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se