18 januari 2007

L. som i lunch

Så träffade jag L. over lunch för första riktiga gången. dvs dagsljus, ingen spirande begränsning av sinnen genom diverse rusningsmedel, inget annat att rikta fokus mot än henne.
jag tror..jag tror det gick bra.
det var mysigt och nära, avslappnat och bra.
jag blev varm inombords när jag såg på henne -
- men jag ville inte ligga med henne.

jag vet inte hur det hade känts om jag hade tänkt på att kyssa henne..men tanken kom inte stark och stor och med sorg och saknad bakom.
det kändes faktiskt rätt bra, och vi ska göra igen.
och jag berättade om Tyskan för henne.
jag tänker det var ett tecken gott nog.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hade vi bott grannar hade jag kommit över med dosan åt dig!!
Men seriöst, jag får inte börja på riktigt igen. Det är ju snordyrt med snus ju... :/
Jag försöker att inte ge så många löften till andra, det är jobbigt nog med dem man har till sig själv... *haha*
Hur är det med Tyskan då?? Blir resan av? :)

8:44 em  
Blogger Mio said...

hehe, tackar så mycket :)
fast jag har ett par dosor kvar som ligger i ett hörn och bara ser elakt lockande ut.. men jag har lovat, my german chick....
och yes, yes, yes - resan lir av in less than a month *stort nervöst flin och darrande ben*

2:25 em  
Blogger ze7en said...

släng dosorna, man ska inte leka med temptation ;)

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se