16 december 2006

försök 2 av 3

och jag försöker verkligen bli intresserad av Blondie.
det gör jag..
och jag skrattar, och skojar, flirtar och ler. och ler, och ler.
och jag känner, att om jag bara tog henne på armen när jag pratade, höll kvar blicken lite längre.. då hade jag antagligen fått sova i hennes säng i natt.
och ändå, så gör jag det inte.
jag kan inte. det går inte.
jag har inte ens kramat henne.

idag var försök 2 av 3.
första gången slutade med att jag råflirtade med L. och att L. råflirtade tillbaka.
idag fanns där ingen L. men det gick ändå inte.
vi har ett nytt försök imorgon, som även det inkluderar alkohol. som ju är till för att underlätta.
men ja..
Sweetie-M's visa ord klingar tillsammans med tinnitusen från kvällen ute fortfarande i mina öron "Du kan ju inte bli kär i dem alla"
och nej. det kan jag inte. inte ens jag...
men strulande brukar inte vara något jag har speciellt svårt för. men det går inte..

och idag trillade en mingelbild in.
från tiden när L. och jag såg det som givet att vi skulle ses, och det var givet att det skulle inkludera hennes tunga i min mun, darrande knän och varma blickar.
tiden som inte var så länge sen.
tiden då mina armar var runt hennes midja och blicken lyckligt in i kameran.
en sån bild.
det kan ju åxå ha försvårat kvällens mission...

och Bruden, sorry for spamming your blog...jag har straffat min dator för att den hängde sig. twice.. ta det som att jag gillar dig ;)

1 Comments:

Blogger Torpan said...

Men du, man kan ju inte tvinga fram gillande... det måste ju nästan finnas där från första stund. Att intresse kan växa fram o så är väl klart, men det måste ju finnas nån form av gnista redan från början... Ta det lungt istället, plötsligt så händer det ska du se! ;)

4:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se