20 januari 2007

när msn dör någon gång efter midnatt, utan att vi hinner säga godnatt...
när vi har där pratat i kanske 6 timmar redan, ögonkontakt och leende i en cam, när vi har pratar i telefon samtidigt då och då bara för att få höra den andres röst...
när det ändå känns tomt innuti när datorn dör utan att vi blev färdiga...

när man nästan har somnat, och telefonen ringer...
och en liten röst med brytning säger;
"jag ringer dig because jag vill säga att jag älskar och saknar dig jättemycket"

...då är jag gone, lost, missing...
förlorad och vill inte längre bli hittad.
...I just wanna be lost with you...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag kan ha missat nåt av dina inlägg... men den här tyskan du hittat. Är hon tysk från början eller är hon inflyttad nån annanstans ifrån? Inte för att det spelar nån roll, nyfiken bara:)

Roligt att du är så förälskad och glad!
Önskar dig stort lycka till!

1:08 em  
Blogger Mio said...

tackar för lyckönskningarna! :)
jorå, hon är tysk originally and all the way thru. hon kan bara lite svenska sedan tidigare.
men jag håller med om att det antagligen hade varit mer logisk om hon t.ex. varit svensk o ditflyttad till tyskland.. I'm very seldom logical when it comes to love and wanting tho...

2:23 em  
Blogger ze7en said...

sen när blev love logiskt?
jag har varit bortrest sen i torsdags, ville bara säga att det var bra att lunchen med L gick bra och att det du har på g med tyskan låter helt otroligt spännande!
Och mot flygrädslan...sträck ut armarna, blunda och säg 'jag är inte rädd, jag kan flyga'
*kram*

3:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se