24 april 2007

det hände sig liksom att "inspirationen" kom tillbaka när jag blev tvungen att plugga....

hur mycket inspiration man nu kan tillskriva list-ifyllande hehe... men det är samma syndrom som städa-i-tentaveckan-syndromet.

III saker, hittat hos punaniii

tre saker som skrämmer mig...
1) att förlora någon jag älskar
2) nålar som inte jag håller i
3) saker som inte är som man tror att de ska vara, utan på något helt annat ologiskt, läskigt sätt

tre personer som får mig att skratta...
1) Baby
2) Mamma
3) Jocke
*bonus: Dawn French in the vicar of Dibley och Phoebe i Vänner

tre saker (?) jag älskar...
1) Baby ♥
2) min familj
3) mina fina i världen

tre saker jag inte förstår...
1) (appropå punaniii's svar- ) hur nån kan vilja utbilda sig till gynekolog!
2) varför min manliga lärare drar upp sina byxor så högt att man oroar sig för att han ska bli steril
3) elaka människor (det ovan är inte elakt - det är en seriös undring plus obehag över visad..eh..utrustning)

tre saker som finns på mitt skrivbord... (ehm...dags att städa...)
1) en kitchig dag-till-dag tecknad bordskalender med pin-up girls
2) en skiss mitt skrivbord av tweety och ett "I ♥ you" dolt under tangentbordet (från baby. och vi kan även dra slutsatsen av att det finns en dator på mitt skrivbord därmed)
3) ett litet ulligt får från ze7en

tre saker jag vill göra innan jag dör...
1) the whife-and-kids thingie
2) åka tillbaka till USA
3) sprida lite lycka, glädje, tröst och kramar ut i världen
*bonus: skriva minst en bok

tre saker jag kan göra...
1) vifta på öronen och buktala lite grann
2) göra saker som jag egentligen inte vågar
3) tänka efter innan (oftast)

tre saker jag inte kan...
1) ljuga
2) hålla tyst när någon är dum mot någon annan
3) vara utan musik

tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1) komplimanger och folk som talar
2) mig
3) sia- breathe me

tre saker jag skulle vilja lära mig...
1) just nu - tyska
2) ordentligt skejtboardande
3) självdisciplin, planeringsförmåga och att prata lite mer

tre favoriträtter... (ehm....ehm....mat är ju så jävla tråkigt!)
1) pasta, pesto och bönor
2) grekisk sallad
3) min veggie-färssås

eh...nu kryssade jag ju mest i den här för att jag tycker om att fylla i saker och ting....meeen - utmanas den som utmanas vill?

3 Comments:

Blogger wilda said...

Jag har Breathe me som väckningssignal på min mobil. Tankade över den från datorn. Tack! =)

3:19 em  
Blogger Honey said...

"2) åka tillbaka till USA" om du kommer inom..eh, 2 månader så kom och säg hej till mig i LA :) (oh, det rimmade!)

4:55 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker att du ska posta receptet på veggiefärssåsen också. Snälla plis med socker på? :-)

11:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se