02 april 2007

och aaaaaandaaaas.......

man märker att man är nervös och distraherad t.ex. när man lyssnar på mp3 utan att sätta på mp3'n...
nu är hon i sverige!!!
och ska klara sig helt på egen hand igenom 2 bussbyten och 2 tågbyten.
och jag går runt inne i mitt rum fram och tillbaka med mobilen i handen...
jag borde passa på att föda barn nu, inte för att jag är gravid, utan för att jag krystningsandas helt perfekt hela tiden...

jag tror jag ska städa korridoren nu, för rummet har jag redan städat...två gånger.
sen kan jag ligga lite på golvet och pipa ett tag tills klockan börjar närma sig 10 ikväll då jag ska försöka bli cool igen och åka och hämta upp henne på stationen.

3 timmar och 18 minuter kvar

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mmmm. va mysigt :)
Ha det så jättebra och Puss på er!

10:46 em  
Anonymous Anonym said...

lyllo dej!!!!!

när du är åter i den gråtrista vardagen har jag ett uppdrag till dej.

att skicka "I kill her" till mej. vi löser det. pliiiiis

11:05 em  
Blogger ze7en said...

hoppas att hon inte kom vilse utan att ni nu ar aterforenade igen :)

blir det bloggdod i ett par veckor nu da? jag menar du kommer ju ha handerna fulla med annat ;)

6:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Underbart! Grattis!
Snacka om bautafjärilar.

7:28 fm  
Blogger Frederick said...

Blir lycklig av att läsa dig! Jag bara ler!

8:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Hehe, ha så roligt :D

12:58 em  
Blogger ajja said...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih :)

2:52 em  
Anonymous Anonym said...

men åh, this is so sweet!

6:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se