01 april 2007

ännu ett sånt där fantastiskt lill-syrre citat

Lillasyster till sin bästis:

Lillasyrran: I påsk kommer min storasyster hem med sin flickvän!
Kompisen: oj!!!!...är hon BÖG?
Lillasyster: *stolt* Nej, hon är flata!

förövrigt har hon gått runt till hela sin skola på eget bevåg och talat om för alla att man visst kan gilla någon av samma kön. det kommer vara världens mest välinformerade lågstadieskola, och det är min lillasyster som gör det. jag är stolt!

och imorn kommer hon, Baby!
jag försöker lugna mitt pirr i magen genom att ringa runt och koordinera och informera halva sveriges länstrafik, samt sj.
sådant jag inte ens visste om att jag kunde, eller visste hur man gjorde.
tydligen så vet jag det. eller så är motivationen bara väldigt hög i kombination med dinosauriefjärilar i magen (de små söta citronfjärilarna är long gone nu).
jag har hört att man växer med utmaningar..
och man är inte modig om man inte är rädd...

4 Comments:

Blogger pseudonym said...

haha, vad gulligt :)

Jag vill också kunna kalla mig bög.

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

ha ha ha ha
det var ungefär som när en gammal gymnasiekompis frågade mig i julas

"Hur länge har du varit bög?"

7:31 em  
Blogger Lyckliga Paret said...

Vad underbart! Glädjetårar. Hoppas ni får det riktigt mysigt i påsk! Jag gilar din blogg supermycket, du är en förebild.

/Lyckliga Hon

10:30 em  
Blogger Frederick said...

Du har en grymt cool lillasyster!
Hennes storasyster måste ha haft stor inverkan ;)

1:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se