18 juni 2007

vissa dagar bara är sådana...

det är någonting med vissa dagar...sådana där dagar där allting bara kommer samtidigt och även om det är småsaker alltihop, så blir de tillsammans bara lite mer än vad man orkar med i ett känsligt läge...
sådana dagar som när man t.ex. fortfarande sörjer sin för 3 månader frammåt förlorade frihet, när allt man stöter på den dagen bråkar med en, eller bara tittar på en med en skuldkänsleväckande blick, när man är nervös för första dagen på jobbet, och när en räkning oväntat dimper ner, pappa messar around och förstår inte att sluta, lillasyrran bölar fortfarande för att hon inte får sova i min säng när jag är för trött, livsviktiga emailen dör, man har ont på olika ställen, telefonsamtalet med Bästa går inte bra, man har gigantisk PMS och dessutom tar varmvattnet slut och man får inte duscha för andra dagen i rad...

såna dagar är inte bra dagar...inte nånstans.
i'm expecting a kickass good day tomorrow to make up for all of this..(altiernativt en halv miljon på en trisslott jag inte ens köpt, så jag har råd med högklass flygbiljetter med flygplan som inte nästan-störtar och kan göra både mig och Någon glad igen...)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars liten. :( Nu är jag iaf hemma igen, om du skulle behöva någon. kramar //Sweetie-M

2:46 em  
Blogger Mio said...

Sweetie-M - you rock! och är jättefin! bara sånadär ord gör mycket! du saknas! STOR kram

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se