24 juni 2007

...what if i claim temporary insanity?

jag undrar hur mycket konsekvenser det kan tänkas vara av att låsa in sin medarbetare i ett rum, ropa "slappna av - det är vila för dig nu!" och släppa ut henne 8 timmar senare när jag går av mitt skift och hävda att jag inte förstod att det var skillnad på boende och vårdar-rutiner?
och jag undrar om konsekvenserna kanske ändå är värda det?

missförstå mig rätt - jag gillar människor!!! jag gillar att lyssna, lyssna, lyssna på dem. (till och med när de nästan bara klagar i en timme på raken) det är intressant, och jag har tänkt spendera resten av mitt yrkesarbetande liv med det. och just nu gör jag det gratis dessutom - och det är okej!
men OMG - hon måste göra någonting utöver vad nästan ingen annan jag mött i hela mitt liv gjort, för av någon anledning så vill jag slå något hårt i huvudet (mitt - jag är snäll) när hon pratar och säga "snälla, rara kvinna kan du vara tyst åtminstone en endaste liten stund på hela dagen - p-l-e-a-s-e!!!"
jag inser att 3 timmar sömn på hela natten följt av 9 timmars arbetsdag kan inverka något på mitt tålamod, men kvinnan pratar nonstop hela, hela, hela tiden. och om verkligen sånt man vill höra allra minst....och jag trodde inte vissa åsikter ens existerade...

what doesnt kill you makes you stronger.....be strooooong......

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

skickar en påse pepp till du!

7:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se