23 juli 2006

done!

aaah, det är gjort, det är färdigt, det är klart
det var inte kul att göra det, men det är så skönt att det är gjort! =)

jag tror inte riktigt hon förstod min point, eller höll med då.. men ja, man kan inte alla tycka samma sak.
hon sade att hon bara menat att jag inte skulle tro att hon "krävde sex av mig"
vilket jag blev ungefär ännu mer ställd av..
men HUR kan man tro att den andra ska tro att man KRÄVER sex av någon?? det är ungefär bara ännu mer skrämmande om man tror att det fungerar så.. man KAN inte kräva sex..alltså förstår jag inte varför den kommentaren behövs..men det kanske bara är jag.

hon förstod inte alls heller vad det var som hon gjort som hade gått för fort. "allt" var lite svårt att säga på ett smidigt sätt, så jag tog några försiktigt framlagda generaliseringar och exempel.
men ja, jag tror hon ansåg att hon hade tagit det väldigt försiktigt, gått försiktigt fram.
men det är nästan lika bra att hon tror det.
det känns säkerligen bättre att se mig som den onda, hopplösa, relationsfobikern, så slipper hon fundera på om det kanske var något hon gjorde. så mycket lättare att vara arg än att vara ledsen.
och, who am I to say vilket av dem som stämmer.. säkerligen finns det spår av båda i det. jag vet ju vilket jag personligen anser väga över, men men.
och det känns SÅ skönt att inte behöva oroa sig över vad det står nu då varje gång mobilen piper!
och så kan hon hitta en annan brud/grabb som åxå vill presentera henne som sin respektive inför alla sina vänner redan efter 1a dejten.
I was just not so on for that lixom, men det finns säkerligen de som är...

4 Comments:

Blogger ajja said...

Så om hon hade tagit det i tess-steg anske det hade kunnat bli nått?

1:43 em  
Blogger Mio said...

alltså, det är ju just det jag inte vet, eller kommer få veta. eftersom hon rusade på i 190 så hann jag ju inte ens känna efter. hon hade redan ritat upp vägen jag skulle vandra tyckte hon.
fast det känns för stunden rätt lugnt att leva i denna okunskap ;)

2:35 em  
Blogger bruden said...

Grattis bruden. Och jo, ibland får man låta folk tro att man är relationsfobiker för att de ska må bra och inte tro att det är fel på dem...

5:17 em  
Blogger Torpan said...

Känns ju onekligen som om hon ville gå lite väl fort fram kanske. Märker man inte att man inte får nåt gensvar liksom?!? Jaja, skönt att det känns rätt för dig iaf. :)

9:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se