26 juli 2006

oj, oj, OJ!

oh shit!
jag kanske ska på priden! en dag, men ändå!
kanske, kanske,kanske, kanske....
söta, coola tjejen från min vilda helg för 1.5 vecka sen (inlägg: crazy amazing weekend), som fått mig att lyssna på the distillers som vore de ballader för annat, normalt folk, frågade idag igen.
jag svor som vanligt över ett schema som gud glömde, och hon tyckte jag skulle ta och sjukskriva mig.
samvetet finns ju kvar nånstans där i botten, men just i det här fallet känns det attans så underordnat!
HON vill ha mig med, det måste ju, borde ju betyda åtminstone något liiite bra..
hon var inte säker säker på att hon skulle dit, men she would let me know.
och vips har jag utan att jag vet hur både fixat ledigt 2 dagar (på samvetsgrannt sett till och med!!) och fixat boende över natten. på typ en halvtimme var allt löst!
nu hoppas jag bara so so so much att det faktiskt blir av.
jag får hänga med henne, jag får gå på priden, och jag slipper oroa mig för att hon hånglat upp massor med tjejer och gör hon det så vet jag ju det, och behöver inte undra över vad hon vill med mig.
så - all good things liksom!

men oj...jag åker typ 45 mil för en tjej jag aldrig ens hånglat med hehe...
men jeez, I'm on!
yeeeeah baby!!
and also
hjälp! what has gotten into me??!
but mostly - yeah! =D

3 Comments:

Blogger Ida said...

Yeah, darlo! Klart du ska på Pride! ;D

5:35 em  
Blogger bruden said...

Ah, helt rätt beslut... om det inte vore så att jag var så fasligt anonym skulle jag förstås lova att inhysa dig om något skulle gå snett, men då skulle jag ju röja min identitet och man kan bara spekulera i vilka digra konsekvenser en sån sak skulle kunna få. Välkommen till huvudstaden!

12:23 fm  
Blogger Mio said...

aah,men tackar tackar bruden, här blir man ju nästan hedrad ju ;)
men det förstår väl jag, det där med identitet! (hey, det är ju jag som är batman!)
and besides, det kanske skulle bli helt överväldigande stort; to know, but never be able to tell - anyone (de sista orden ska läsas med sån där mörk, gravallvarlig, spooky röst btw)
lite som att komma på vem som är tomten när man bara går på dagis.

7:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se